זה אמנם ים תיכון אבל עם ראות טובה יותר מאשר אילת
עד כמה שזה ישמע מוזר.... לפעמים הראות מגיעה ל40 מ ואף יותר כמובן שלא בכל המקומות. טמפ המים באוקטובר 22 מעלות למעלה ועשויה להיות 15 למטה כך שיש צורך בחליפה מתאימה ורצוי גם ברדס. יש הרבה מועדוני צלילה בחוף הצפוני -תוכל להתרשם מהם בחיפוש פשוט ברשת.
מלבד זאת האי עצמו מקסים, התושבים נחמדים ומאירי פנים, בטוח שתהנו.