דנה דנונה1
New member
צ'יסטה בשחלות
הי,
לאחר הזרעה ראשונה, ללא הורמונים, עשיתי היום us, נמצאו ציסטות בשתי השחלות. מה זה אומר? שלא אוכל לעשות החודש טיפול ivf?
הי,
לאחר הזרעה ראשונה, ללא הורמונים, עשיתי היום us, נמצאו ציסטות בשתי השחלות. מה זה אומר? שלא אוכל לעשות החודש טיפול ivf?