צ'יסטה בשחלות

צ'יסטה בשחלות

הי,
לאחר הזרעה ראשונה, ללא הורמונים, עשיתי היום us, נמצאו ציסטות בשתי השחלות. מה זה אומר? שלא אוכל לעשות החודש טיפול ivf?
 

oribori9

New member
לא מחייב

היי גם לי מצאו במעקב האחרון ציסטה בשחלה.
זה תלוי בכל מיני משתנים אבל הרופא שלך קובע אם אפשר להמשיך או שלא.
אצלי הוא אמר שאפר לעשות כרגיל ושזה לא משנה.
בסוף היתה לי בעיה אחרת שבגללה דחינו את הטיפול ואז הוא הביא לי גלולות כדי להעלים את הציסטה.
 
למעלה