הצעה יותר הגיונית
במקום לשים ישר 1500 שקל (אלא אם שיחקת פוטבול בעבר או משהו) זה להשכיר ציוד משחקנים או למצוא איך לשחק קצת לפני שאתה שם כסף. 1500 שקל זה סכום שלא תמיד כיף לשים ואז להחליט שזה לא בשבילך ולשחק רק כי כבר קנית ציוד. מה גם, שאפשר להזמין ציוד מחו"ל לפי מה שאתה רוצה ולא סט מהליגה.