צבע לבן
שלום לכן,
רציתי לשאול באיזה צבע אתן משתמשות באיפור עיניים עבור גלגל העיין הלבן.
היתה לי פעם אבקה (נדמה לי של וילטון) והיא לא היתה מוצלחת במיוחד, אני כבר לא מוצאת כזאת כך או כך ועכשיו אני משתמשת בצבע נוזלי של magic colors וגם הוא לא מוצלח, אי אפשר ממש לצייר איתו אלא ליצור מין שלוליות קטנות ולקוות שזה יתפוס. חשבתי שאולי הוא סתם לא תקין אבל גם בקבוק אחר של אותה חברה הניב את אותן תוצאות.
חוץ מזה רציתי לשאול במה שונה הגאם פייסט מבצק רגיל בהנחה שלא מכינים פרחים, עברתי לאחרונה לסאטן-אייס בגלל הצבעים וחוסר הדביקות (אם כי מחירו שערורייתי), לפעמים נדמה שהוא רך מדי ואני נאלצת להוסיף CMC , האם הגאם פייסט נוח יותר לבגדים וקפלים?
תודה ויום טוב
שלום לכן,
רציתי לשאול באיזה צבע אתן משתמשות באיפור עיניים עבור גלגל העיין הלבן.
היתה לי פעם אבקה (נדמה לי של וילטון) והיא לא היתה מוצלחת במיוחד, אני כבר לא מוצאת כזאת כך או כך ועכשיו אני משתמשת בצבע נוזלי של magic colors וגם הוא לא מוצלח, אי אפשר ממש לצייר איתו אלא ליצור מין שלוליות קטנות ולקוות שזה יתפוס. חשבתי שאולי הוא סתם לא תקין אבל גם בקבוק אחר של אותה חברה הניב את אותן תוצאות.
חוץ מזה רציתי לשאול במה שונה הגאם פייסט מבצק רגיל בהנחה שלא מכינים פרחים, עברתי לאחרונה לסאטן-אייס בגלל הצבעים וחוסר הדביקות (אם כי מחירו שערורייתי), לפעמים נדמה שהוא רך מדי ואני נאלצת להוסיף CMC , האם הגאם פייסט נוח יותר לבגדים וקפלים?
תודה ויום טוב