צביעת חדר אמבטיה

צביעת חדר אמבטיה

שלום רב,

לאחרונה צבעתי את חדר האמבטיה עם צבע יסוד ושתי שכבות של צבע דוחה עובש ופטריות. עם זאת, יש לי הרגשה שהצבע בו השתמשנו אינו מתאים לאזור אגן האמבטיה עצמו, ואני אסביר: באזור אגן האמבטיה האריחים מגיעים בערך עד גובה החזה. תוך כדי מקלחת, המתקלח משפריץ מים ישירות על הקירות. לדעתי יש מקום לצבוע את הקירות שסופגים "פגיעה ישירה" מהמים בצבע מיוחד, אקרילי, אטום או או מסוג אחד - שדוחה נוזלים לגמרי.
ניגשתי להום סנטר לקבל עצה מיועצי הצבע והם ייעצו לי שוב, לקנות צבע דוחה עובש ופטריות - אותו צבע שקניתי ובו כבר צבעתי את הקירות.

אשמח לקבל מכם עצה - מהו סוג הצבע המיטבי עבור הקירות המקיפים את אזור אגן האמבטיה?

תודה רבה :)
 

תמרורית

New member
חיפוי עדיף על כל צבע באזור הזה

יתר קירות האמבטיה צבועים אצלנו באקרינול- צבע שדוחה עובש ומתאים לחדרים לחים.
 
צביעת חדר אמבטיה

הי,
בעיקרון אכן צבע כמו נירלט לאמבט מתאים לצביעת חדרי אמבטיה אבל רק כאשר מדובר באזורים שלא נרטבים.
לפי מה שאת מתארת כנראה מדובר באזור שנרטב באופן שוטף ולכן יש לחפות את הקיר על-מנת להגן עליו מפני הרטיבות הישירה.
האופצייה המתאימה ביותר היא קרמיקה שאכן מצליחה להגן על הקיר ב-100%. במידה ואת עדיין רוצה צבע יש שתי אפשרויות - אבל חשוב שתביני ששתחי ההצעות להלן לא מגנות על הקיר ב-100% במקומות שיש רטיבות ישירה!!:
1. ווגה - טיח מנראלי במראה כפרי, בגלל שהוא מינראלי הקיר "נושם" ומוציא את הלחות החוצה - מאוד מתאים לחדרי רחצה (כאמור, לא מומלץ באזור של רטיבות ישירה)
להלן קישור - http://www.nirlat.co.il/product.asp?num=94&cat_id=98
2. אונירלק - צבע עליון בגימור מבריק לצביעה של קירות, מתכת ועץ. יוצר ציפוי חזק ומגן על התשתית (גם הוא לא מיועד לאזור של רטיבות ישירה)
להלן קישור - http://www.nirlat.co.il/product.asp?num=231&cat_id=99
כאמור, על-מנת להגן על הקיר ב-100% את צריכה חיפוי של קרמיקה או אבן, במידה ואת מחליטה לוותר ולוקחת בחשבון שתצטרכי לתקן לאחר תקופה מסויימת את יכולה לבחור אחת משתי האופציות שנתתי.
בהצלחה, קרן
 
למעלה