צבא צבא צבא צבא

אליקו27

New member
צבא צבא צבא צבא

רק המילה הזאת עושה לי צמרמורת תסבירו לי הכיצד כל הגברים שאני מכיר מתים על מילואים ואני מצטמרר רק למשמע הידיעה שקיבלתי צו אוףףףףףףףףףף למה הקב´´ן קובע שאני נורמלי מה הוא לא רואה שאני הומו כל מי שאני בקרבתו רואה את זה ורומז לי שהוא יודע אפילו בעבודה אז איך הוא לא משחרר אותי מה כבר שאומרים קשיי הסתגלות זה לא תופס ???????? ובכלל אני מתאימה יותר לאימונים עם בנות בקורס סריגה מאשר לשמור בבסיסים מרוחקים ולשמש מטרה נייחת אני שונאת תצבא שיתחילו לקבל שכל ולקחת רק את אלו שמועילים ויש המון שמוכנים אפילו להתנדב אז לא חבל ??????
 
יפה שלי את צריכה להיות מ"צ

איזה מיזרון, צבאי או אולי מ"פ - מיזרון פלוגתי ואני חושב (תכונה חדשה אצלי)שאת צריכה ביכלל להיות משקית דת את הרי פוסקת כהלכה . מה לא ? יאלה חולה שפעת שלי אוהבת ומיתגעגעת מתי ניראה אותך ?
 
במיקרה של לינקס

הומאית סקסואלת שזה הומאית אבל אישה סתם הוא גבר כמו שגבר צריך להיות ואני אפלו אשמח לימצוא לו חתן בקבע חסון וגברי כי הוא נשמה טובה ויש לו הרבה מה לתת לבחור המאושר שיזכה בו אני אשית מעדיף מישהו מהתותחנים א. יש להם כומתה מהממת ב. הוא צריך תותחן חזק שיחזיק מעמד עם הכח שלו ושלא ישבר מהר
 

SimsY

New member
רק גולני!!

הכומתה החומה הזאת - לא רק מהממת - גם מהמהמת !! ודבר שני זה הרי ברור שארז הלבנון הוא חזק (הסמל בתג)
 

Sמית

New member
מפונק

אתה טיפש כמו שאתה עושה מעצמך? מה הקשר בין לא נורמלי להומו? מה להומוהים צריכים להיות תנאים מקלים? מה הקשר לעזעזל, יותר קל שפשוט תגיד שאתה מפונק שפשוט רוצה להשטמט מהשירות, לא?
 
למעלה