צ'אט??

דנקי

New member
צ'אט??

בואו פשוט נקבע שעה קבועה בערך כל יום?? ארגג.. זה מעצבן שאני נכנסת לצ'אט ואני בדד.. חחח.. אז צ'אטטטטטט?????
 

InBaR 85

New member
המחשב עובד עלי../images/Emo7.gif

כתוב לי שזה יקח מספר שניות וחיכיתי כבר יותר מ10 דקות
מתי יתקנו לי את המסך הדפוק הזה?? מתי??
 

saaror

New member
בואו בהמוניכם

לי ולחמי יש ויכוח שרק אתם תוכלו לפתור. מי שסקרן שיבוא
 
הממ לדעתי כדאי ממש../images/Emo60.gif

לעשות נגיד שעה קבועה או משהו שכולם יודעים שנכנסים לצ'אט, ואז יהיו מפגשי צ'אט מגניבים. מה, רק שתדעו, צ'אטים מפתחים קהילות שבסוף פותחות לעצמן קומונה סגורה! [רן? תגיד להם!]
 
למעלה