פתיחת חשבון בנק בארה"ב בביקור

asafs12

New member
פתיחת חשבון בנק בארה"ב בביקור

שלום!
הייתי לדעת איך אני יכול לפתוח חשבון בנק בארה"ב בזמן שאני נוכח פיזית בבנק שם (לא בשלט רחוק מהארץ). אני יודע שצריך לספק כתובת בתוך ארה"ב וחשבון חשמל/ארנונה/מים וכד' כדי שיפתחו לי את החשבון.
על המגבלה של הכתובת אני יודע שאפשר להסתדר, כי יש שירותים שיוצרים תא דואר, אבל איך אני מתגבר על הבאת חשבון כזה?
האם צריך לספק עוד אישורים? במידה ופותחים חשבון בנק, יש אפשרות להכנס אליו דרך האינטרנט? כי הבנתי שרק בעלי SSN יכולים להכנס לחשבון דרך האינטרנט וללא SSN צריך לבצע את הפעולות בטלפון (נשמע לא הגיוני).

תודה!
 

vinney

Well-known member
מה פתאום?

לא צריך שום חשבון חשמל ושום ארנונה. צריך דרכון ועוד תעודה מזהה (מבחינתם כרטיס אשראי עם השם שלך זה תעודה מזהה, גם רשיון יספיק).
&nbsp
אחרי שפתחת חשבון - תקבל הסבר על איך להרשם לגישה באינטרנט. לא צריך שום SSN ושום בטיח.
 

AsiDS

New member
רק דרכון

כל זה נכון כל עוד אתה פותח חשבון אישי - רק דרכון. יש כאלו שיבקשו כתובת בארה"ב ויש כאלו שיסתפקו גם בכתובת בישראל.
אם אתה פותח חשבון ל LLC, עד היום תמיד התבקשתי שיהיה EIN על מנת לפתוח חשבון (אבל מדובר רק בשני בנקים)
 
פתיחת חשבון בנק

בצ'ייס אין צורך בכתובת וארנונה וכל מה שציינת - יש צורך רק בתעודה מזהה.
אם זה אלאלסי - יש צורך בניירת חברה כמו EIN, מסמכי הקמה וכו'
 

vinney

Well-known member
זה ממש לא השאלה הנכונה


בתכל'ס מה שמשנה זה כמה עמלות תשלם, ועד כמה הבנק נגיש מרחוק. כל הבנקים הגדולים (צ'ייס, BOA, סיטי, wells fargo, וכד') כנראה שיעבדו סבבה, אז תשווה את העמלות על הפעולות שתצטרך לעשות, ותבדוק כמה קל לתת להם הוראות מרחוק (במיוחד wire transfer). יכול להיות שתצטרך כבר בעת פתיחת החשבון לתת להם את פרטי החשבון בארץ בשביל הwire, כדי שתוכל אחרי זה לתת הוראות העברה באינטרנט - וודא ושאל את הפקיד בדיוק.
 

gggg40

New member
כדי לפתוח חשבון פרטי

צריך להיכנס לסניף בנק עם דרכון ותעודה מזהה נוספת.
הייתי הניו יורק לפני כחצי שנה, נכנסתי ל bank of america, דרשו כתובת בארה"ב, פתחתי חשבון באחת החברות שנותנות כתובת. הגעתי שוב לבנק (הפעם סניף אחר) בסניף הזה לא ביקשו כתובת בארה"ב, הסתפקו בכתובת של המלון וכתובת בישראל למשלוח דואר. דרכון + רישיון נהיגה ישראלי הספיקו בהחלט לזיהוי, קיבלתי את הרושם שגם דרכון בלבד יספיק. 100$ הפקדתי, 20-30 דקות כל התהליך.

מאוד פשוט, מאז אני מקבל את הדואר לכתובת פה בארץ, שלחו לי גם כרטיס debit.

דבר אחד שצריך לשים לב, שביצעתי העברה מבנק ישראלי לבנק בארה"ב, הכסף עבר דרך בנק מתווך שלקח 33$ עמלה (חוץ מהעמלה פה בארץ ובבנק בארה"ב)
 

AsiDS

New member
שירותים בנקאיים

שמעבירים כסף לארה"ב דרך בנק ישראלי, העלויות בארץ מאוד יקרות כי הבנקים נותנים לכם מייד את העלות הגבוהה ביותר גם של המרת מט"ח וגם של העברות. ישנם חברות פרטיות שעושות את זה בעלות נמוכה משמעותית. גם צ'יינגים עושים את זה. מעבירים להם שקלים הם עושים המרה ומעבירים לכם את הכסף בדולרים לארה"ב. בהעברה של עשרות אלפי דולרים זה משמעותי. לפעמים שמראים לפקיד בבנק את המחירם של חברות אחרות הם מורידים את העמלות.
לגבי Wire, עלות Wire, היא בין 20-45 דולר, היתרון זה המהירות, רואים את הכסף מיידית. אני עדיין לא מצאתי בנק שעושה לי Wire ללא נוכחות בסניף! (אם מישהו מכיר, אשמח לדעת) יש אפשרות לפתוח את השירות הזה ולבצע זיהוי קולי, אך האופציה הזאת עולה 10$ לחודש וזה נורא יקר. האופציה הנוספת להעברת כספים היא משלוח של payee, באתר של כל בנק יש אופציה של payee, ממלאים את הפרטים והסכום והבנק שולח לו צ'יק (cashier check). אפשר גם לעשות payee אלקטרוני, שזה כמו העברה.
 

vinney

Well-known member
כמה תיקונים

שירות הpayee שאתה מדבר עליו נקרא "bill pay". הוא בדרך כלל חינם, אבל הצ'יק שנשלח הוא ממש לא cashier's check (שזה המקבילה האמריקאית לצ'יק בנקאי), אלא צ'ק רגיל. לכן אתה לא יכול לשלוח צ'יק בצורה כזאת לescrow לסגירת העסקה, למשל.
&nbsp
לעשות wire דרך האינטרנט זה אפשרי, אבל לפחות במקרה של WF צריך לרשום את חשבון היעד בסניף, ואז אפשר לשלוח לאותו חשבון שרשמת בהוראה דרך האינטרנט. לחלופין אפשר לשלוח הוראות wire בפקס (עבד לי עם etrade, fiedlity וally). בקרדיט יוניון המקומי שלי אפשר למלא את טופס הwire באינטרנט, אבל רק domestic, והם יתקשרו בטלפון לוודא.
 

AsiDS

New member
חידודים

שירות ה PAYEE משרת אותי מדהים, ככה אני שולח כסף לבעלי מקצוע, סוכנים, ביטוח וכו'...
בסגירות על בתים, אם אין לי דרך לעשות WIRE אני שולח לטייטל צ'יק על הסכום המקסימלי כמה ימים לפני הסגירה ואחרי ה HUD הם שולחים לי צ'יק על ההפרשים. חברת טייטל אחת התייחסה לצ'יק כצ'יק בנקאי, והם הסבירו לי שברגע שהבנק כתב את הצ'יק הוא ירד לי מהחשבון גם אם הם לא הפקידו אותו ולכן הכסף שלהם בטוח. שוב, אתה לא טועה במה שאתה כותב, אך מסתבר שכל גוף מתחייס בצורה שונה.

לגבי WIRE, גם Bank of America, גם Wells וגם כמה בנקים בינוניים לא נתנו לי לפתוח את אופצית ה WIRE מבלי לגבות סכום של 10 דולר לחודש. לי זה לא היה שווה, אני גם לא יכול להגדיר את החשבון אליו זה נשלח מראש
 
למעלה