שולינקה 27
New member
פשששששש,,,,,
איזו פעילות היתה פה היום,,, לא יאומן,,, רוצה להגיד לכם,, שהערב ,, עמדתי בבית הכנסת,, בעת תפילת הנעילה,, בזמן שתקעו בשופר,, אומרים ששערי שמיים נפתחו,, המראה ,,של כל אחד ואחת ,, עומדים מבקשים או בעצם מתחננים,,, לשנה של בריאות, הנפש והגוף,, מבקשים את הטוב ביותר ליקיריהם,, הלא הם הילדים,, להוריהם ,, ולכל עם ישראל,, מעמד מרגש ביותר,,, שתהיה לכולנו אחלה של שנה,,, לימור,,
איזו פעילות היתה פה היום,,, לא יאומן,,, רוצה להגיד לכם,, שהערב ,, עמדתי בבית הכנסת,, בעת תפילת הנעילה,, בזמן שתקעו בשופר,, אומרים ששערי שמיים נפתחו,, המראה ,,של כל אחד ואחת ,, עומדים מבקשים או בעצם מתחננים,,, לשנה של בריאות, הנפש והגוף,, מבקשים את הטוב ביותר ליקיריהם,, הלא הם הילדים,, להוריהם ,, ולכל עם ישראל,, מעמד מרגש ביותר,,, שתהיה לכולנו אחלה של שנה,,, לימור,,