פרק 25- הדרך הארוכה

YossihNew

Well-known member
|הליכה|

אז מה סקיי מתכננת לעשות עכשיו כשגילתה על אוקו?

האם אריק יגלה על מה שקרה?

ברוש וליאור- זה זוג או לא זוג?

והאם בזכות השיר "דרך ארוכה" אנשים יבינו מי זה דניאל גד האמיתי?
 
נערך לאחרונה ב:

YossihNew

Well-known member
אוקו ערמומי מאוד. מה הוא רוצה מאריק...

לא, לא הגזימו ליאורוש. וכן, זה שמם הרשמי ברשת. מקס, אתה אדם נאלח. אבל לליאור יש חיוך מתוק. עצוב לי שליאור מבקשת אישור משלי על כל דבר. הם זה בכוכבים. בכוכבים, שמעתם? לתמונה יש חשיבות?

תנו למורה הנפלא לספורט לנוח. הבחור סונג'ר להיות די ג'יי. מה אתם, צ'נדלר ומוניקה? מחר ברוש יגיד לה שהוא עדיין בלבוש נשף כתירוץ להתנשק איתה.

סקיי למדה לשקר.

גם ככה יש שם טביעות אצבע שלו. רגע, עכשיו היא תגלה את זה ותכעס שהוא הרס לה או שהיא תבין? אני לא חושב שהיה סוער. אני פחות מקרב אוכל ועוגה שנזרקת על מישהי לא סוער מבחינתי.

אתם יודעים מה היה עוזר? שעון. שעון שהיה כתוב בו "כך וכך ימים להגעת החללית". אולי שמעת על גדעון אוקו. הוא סוג של חייזר. לא יודע, גם השר נראה לי מת והוא חי בסוף.

לא לא לא, המורה הנפלא מבקש ללכת אז אתם הולכים! שמעת, ברוש?! אני נאמן להמון אנשים ויש לי סדרי עדיפויות, וליאור, את פחות מעומר עציון! עומר גם ככה היה מתחת לאביה מלכה כשהוא נאלץ להאשים אותה בזריקה על השיעורים במוזיקה. אמרתי לכם שיהיה להם תירוץ כזה. צפו לזה שהיא תתנפל עליו אחרי שהדלת תיסגר בתירוץ שהיא בלבוש של הנשף.

בסדר, גם לאלון היה דייט ראשון עם תמר ולא ראינו. אתם יודעים שעופרי (איריס) שיחקה בחצויה הדבר האמיתי? מוזר לי לראות אותה בבינג'. שלי נפלאה! מוזרה אבל נפלאה. אז חזרנו לרומן המוזר של חגי ואיריס.

אני מבין שגם בווגה קיימת פרקליטות בתוך הפרקליטות שתפרה תיק לאוקו. הוא בטח היה ראש הממשלה שם. אה, אוקיי, אז יש גבול לכוחות מליפיקיים. בסדר. אבל מה עם החלפת הצורות? כי אוקו יכול.

סקיי למדה איך מתנהגים במצבים כאלה.

דרכים ארוכות זה טוב. אני מצפה לדרמה המוזיקלית בכיכובה של מעיין. אתם יודעים, אני מעדיף יותר שיחות רגשיות מאשר סתם התקרבות. דיבורים על פחדים וכאלה. אבל הם חמודים. כלומר, מעיין חמודה, שחר סתם חבר של בר.

יופי שנישקת ילדה. זה שינוי מאוד מרענן, בדרך כלל אתה מנשק גברים.

מוזרה תמיד.

יוני נראה דביל. אוקיי, הוא תמיד נראה דביל, הפעם באופן מיוחד.

אוף, סקיי.

אוי. ידעתי שהתמונות יהיו חשובות. יופי, אריק.​
 

שיר m

Well-known member
אז כן, סקיי לא למדה עדיין למחוק זיכרון.

איך יודעים ששחקן טוב? כשהוא יכול להיות גם חמוד כמו חגי וגם מטריד כמו אוקו באותה דמות.
כן, גם רביד מעולה בתור שתי מילי שונות לחלוטין.

ויש לנו מנצחים בתחרות הזוג החמוד |טמבל|

באמת נראה לכם שאיריס תרדם אחרי כל מה שעבר עליה?

באמת סקיי, חשבת שסתם אריק קלט אותך? יש לו חוש לדברים האלה.
 
למעלה