פרק טוב מאוד

Traped In A Box

New member
פרק טוב מאוד

אהבתי מאוד את ג'קי ודיקן ובאמת היה לי מוזר שברוק אמרה כן לרידג' כי בעצם שום דבר לא השתנה.. אז אני מסכים שהיא קצת מטומטמת.. אבל מאוד אהבתי את הפרידה שלה ושל ניק. . בכלל היה פרק מרגש..... גם ג'קי שיחקה אותה ובמיוחד הפרידה של ניק וברוק שהסיפור שלהם נמשך כל כך הרבה זמן. אני מקווה שהם עוד יחזרו מתישהו.... (האיחוד של רידג' וברוק לא כך מעניין לפי דעתי גם כי ידעתי שזה יקרה.... וגם בלי קשר.... מה שחשוב זה שברוק וניק נפרדו... היה מתאים אם הוא ירה בה או ברידג'.... אבל לא חשוב:)
 
למעלה