בבקשה
זה הרבה יותר קל ממה שנראה. גוזרים רצועה מנייר קרפ ברוחב הפרח הרצוי לערך. פותחים את הרצועה ומקפלים כמו אקורדיון כך שבסופו של דבר יהיה לנו מעין ריבוע המורכב מהרבה שכבות. חותכים את הריבוע לעיגול כך שנוצרים לנו הרבה עיגולים באותו הגודל. מניחים עיגול על עיגול - ככל שיהיו יותר עיגולים, לפרח יהיה יותר נפח. את מרכז העיגול משדכים עם שדכן ומתחילים לקפל את העיגולים. התחתון נשאר ישר ואח"כ מקפלים שכבה שכבה מלמטה למעלה - ממש מקוצ'צ'ים את הנייר. אם רוצים פרח של יותר מצבע אחד חותכים עיגולים מקרפים שונים ואת השכבות מסדרים לפי צבעים. מקווה שזה ברור - בהצלחה.