פרח מכנסת שוב את חכמי הפורום

levim76

New member
סרטי סנאף

סרטי סנאף למי שלא יודע, הם סרטים שבהם באמת אונסים ובאמת רוצחים. חוטפים אנשים ועושים איתם מה שרוצים בשביל למכור את הסרטים האלו אחר כך ולעשות מזה כסף. ולמי מוכרים? מי האנשים שרואים את הסרטים האלו? חולי נפש!!! לא הייתי חוסכת מהם את המילה פושעים, הם שותפים לפשע, מה שעושה אותם לפושעים. פיטר פן, הבאת פה דוגמא רעה מאד.
 

Catty

New member
מה?!?!?!?!?!

לא ידעתי שדבר כזה באמת קיים! אלוהים אדירים!
 

מייקי69

New member
קיים, ולדעתי לא זה היה הנושא

סליחה על כך שאני קוטעת את קריאות הגועל מהתופעה שהועלתה כאן! אבל לא זה היה נושא ההודעה. בואו ננסה לכבד אותה אשה, שבאה לשאול שאלה לגיטימית. אם חשוב לנהל דיון בנושא זה - ניתן לנהל אותו תחת הודעה נפרדת. כרגע אנחנו מנסים לענות לאשה שבעלה או בן זוגה צופה בתמונות של נשים ערומות. אני בטוחה שאותה אשה תשמח לעיצה. בואו נכבד אותה, לפחות תחת כותרת ההודעה הזאת.
 

Catty

New member
סרטים-פסיכולוגית או מה שלא יהיה

מי שאוהב לראות סרטי טרור ונהנה מהם, נהנה מהאלימות-הוא אלים, בנפשו לפחות. מי שנהנה לראות סרטי רצח ואונס, נהנה מהמעשים הטמאים הללו-הוא מושחת, בנפשו לפחות. מי שנהנה לראות סרטים כחולים, נהנה מהסקס והערום-הוא חרמן, בנפשו לפחות. עד כאן, ברור?!
 

4u1

New member
ואם סרטים מהסוג הזה מסקרנים אותי

זה הופך אותי לפושעת?
 
אם יפול לו סטוץ-זה לא כוכב

ואם החלק היחיד שכחול אצלו ,זה רק הראש, לא נורא. פחות נעים אם חלקים אחרים יהפכו לכחולים מהיעדר חמצן,חנק וכו´. וממש לא מסכימה עם ...כמעט כל מילה סטוץ נופל? כלומר זה משהו כמו כוכבים מהשמיים, מטאורים כאלו?כי אני יודעת דווקא שממטאורים לפעמים נהיים מה זה חורים גדולים באדמה. ואפילו הביאו לסוף עולם כמה פעמים. לא מאמינה שסטוץ נופל. שנית ועוד יותר לא מסכימה- אם היא חוששת שהוא ילך לרעות בשדות זרים, שתעבוד קצת, שתגוון, שתגמור לו את הכוח לחשוב על אחרת? כלומר- נעזוב את הכחול הכחול הזה.. הוא רועה בכבשים זרות, היא זו שצריכה להיות אחראית על הגיוון של התפריט? הוא נטול אחריות מוחלטת,הא? הוא גם רועה, וגם היא צריכה להיות אחראית למרעה שלו? כל מה שנכתב כאן בלשון זכר , מתייחס גם ללשון נקבה-חוץ מהחלקים המכחילים מחוסר חמצן.
 
מה זה../images/Emo35.gif משטרת מחשבות../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

מותר לו. מותר לו להביט באחרות. מותר לו לחשוק בהן. האם מותר לו גם לממש את הפנטזיות
- לא יודעת
איש איש והשקפתו עימו... יש כאלה שיאמרו מותר לו "סטוץ מדי פעם", אחרים ישללו בתוקף. לדעתי, העובדה שאינו מסתיר מזוגתו את עמלו, עשויה להעיד שאין מקום לדאגה (או לחילופין שהוא מתוחכם - שווה בדיקה
). ב-ה-צ-ל-ח-ה שואלת-מודה ברצח ארלוזרוב
לאן נעלם לי האוהב???!!!
 
אם אני בדיאטה אסור לי להסתכל בתפריט

?? בטח שמותר. לי אין שום בעיה עם כך שהאיש שלי יאסוף לעצמו תמונות עירום, יקטלג אותן ויעשה איתן מה שהוא רוצה. אני במקביל הייתי משתתפת איתו. מתעניינת, מסתכלת, מחווה דעתי וכאלה הופכת את זה למשהו של שנינו ולא שלו כמשהו אסור.
 
מזכיר לי בדיחה ישנה.

פולני חטיאר ומליאן משכנע את זוגתו, שלצורך "קידום העסקים" הוא חייב להופיע לפגישות עם איזה "בובולינה חתיחה". לאחר מחשבה, נתנה לו את הסכמתה. משחלפו הימים, סקרנותה גברה, והיא החלה לנדנד לו שהיא רוצה לראות את "מקדמת העסקים". משראה שאינה "יורדת" ממנו, הסכים. לקח אותה להצגה, ואמר לה ששם באולם הוא יראה לה אותה. הגיעו התיישבו, ואז הוא מצביע על חתיכונת, ואומר: זו של יעקב בעל מפעל הקרח. עוד כמה דקות, והוא מצביע על צעירה ואומר: זו של מוישה בעל המתפרה. וכך הוא מצביע על כל מיני צ´קצ´וקות ומשייך אותם לכל חביריו. בסוף הוא מצביע על אחת עם מיני קצרצר, ואומר: זו שלי. מבבוננת בה הגב´ ואומרת: שלנו הכי יפה !!
 
אפרופו בדיחה../images/Emo41.gif

יש תיזה שאומרת : "גבר לא יודע מהו אושר אמיתי עד שנישא...אבל אז היה מאוחר מידי"...[כמה שוביניסטי מה?]
 
בלי"שותפים" אמרתי על אוסף המפיות

שאספתי בתור ילדה(אחרי ה"זהבים" לפני עטיפות המסטיק וכו.) וברצינות. לא חושבת שאם הוא מתעניין בנערות בגוון תכלת או כחול ים עמוק זו צריכה להיות חויה משותפת. זוגיות , היא גם מרחב פרטיות של כל אחד מהשניים. זה לא "אסור". אבל זה "שלו". למה היא צריכה להיות חלק בזה? יש חלקים שהוא שולח אליה בדואר מדי יום-אותם חלקים שהוא רוצה לשתף אותה כנראה. יש חלקים שהוא לא. אז אפשר להשאיר את זה ככה. גם הוא לא שותף לחוג המקרמה שלה. מאמינה במרחבים אישיים .
 
פרח...

מילת המפתח שלך היא "חשכו עיני"... לפי זה, יש מקום לשאול היכן מילת המנעול. חפשי, דברי, הסתכלי עליו, נסי להבין. אני הולכת איתך, ואם כך את מרגישה סימן שמשהו לא בסדר, ואת זה את צריכה לברר. אם הכל היה תמים כ"כ, לא היית מרגישה שעינייך חשכות. יכול להיות שמשהו בתקשורת המינית שלכם עדיין מחכה לשיפור? יכול להיות ששם נכבה בעבר האור ושם גם נחבא ומסתתר וממתין להדלקה היום, ה
 
חברת מועדון-לא מדובר בי...

כרגע, הזוגיות היחידה המאסיבית בחיי -היא עם הרופא שלי!(סרקאסטיות מתפרצת). ולעניין השאלה: לעניות דעתי כל דבר מוגזם-הוא לא תקין!!! אם תדירות הצפייה היא יומיומית, שעות על גבי שעות-משהו אכן לא נורמאלי! ומי ייקבע את גבול הנורמאל-הם-כזוג! גם אישי דאז היה צופה בסרטים ומקטלג(אני בטוחה שעד היום)ומה רע בכך? לא רע!אותי זה שעשע...במיוחד קריאות ההתפעלות והנאמר בלהט:"פרח, הם אמיתיים, מה לא?" לא הרגשתי מאויימת-הן במחשב-אני ברייל לייף!
 
למעלה