פרויקט הפורום

פרויקט הפורום

אז מהשרשור הראשון נראה שאכן יש הענות. DadleFish הציע לארגן את הפרויקט- אתה עדיין מעוניין דדלפיש? אחרת אם מישהו אחר מעוניין, אז בבקשה. צריך יהיה קודם לעשות רשימה של מי שמעוניין לקחת חלק בפרויקט ואיזה תפקיד הוא רוצה למלא. אפשר להתחיל עם האנשים שכבר פירטו את זה בשרשור הראשון.
 

De-Panther

New member
כבר אמרתי שאני רוצה|זבנג|../images/Emo23.gif../images/Emo185.gif

להיות חלק בפרוייקט
 

DadleFish

New member
אפשרי בהחלט.

באיחור של כמה ימים כי אני נכנס לפורום (בינתיים) פעם בשבוע, אבל בכיף אארגן. כדי להתחיל נצטרך רשימה של אנשים מעוניינים, ידע ספציפי, כמות הזמן הפנוי שלכם, ושאיפות ספציפיות למשחק - מה הייתם רוצים לעשות. כך נוכל להתחיל לחלק תפקידים ולראות מי ומה. כמו כן, הייתי שמח לשמוע רעיונות למשחק, ומתוכם נבחר רעיון אחד לפיתוח.
 
יש כבר בערך רשימה

יש אנשים שכבר ענו לשרשור הקודם. אפשר להתחיל ליצור רשימה מזה. ואז גם לברר מי רוצה לעשות מה. אז אולי פשוט מי שרוצה שיענה לשרשור הזה גם אם הוא כבר הביע התעניינות וגם לכתוב מה אתם רוצים לעשות, מה רמת הניסיון/ידע שלכם ואיזה משחק תרצו לעשות. אני מתעניין בGAME DESIGN.
 
למעלה