פסטיבל ניגובים 2008

פסטיבל ניגובים 2008

תגידו....אני חיפשתי בגוגל אחרי הפסטיבל הזה ולא מצאתי כמעט כלום בתור אוהבי אוכל, חשבתי שאולי לכם יהיה מידע בנושא... אתם יודעים אם הוא מתקיים? איזה שעות?
 

כנרת21

New member
מתקיים בתאריכים

20-21 באוגוסט, בפארק הירקון בגני יהושוע ת"א יש כאן גם קצת פרטים בקישור: http://www.nfc.co.il/Archive/0020-D-170915-00.html?tag=23-14-08 לגבי שעות שזה מתקיים אין לי מושג:)
 

photofreak

New member
גם אני חיפשתי ומצאתי

אירוע החומוס הגדול - פסטיבל ניגובים 2008, ייערך בין התאריכים: 20-21 באוגוסט בפארק הירקון בגני יהושוע, החל מהשעה 18:00. באירוע יתקיימו הופעות של שרית חדד (20.8 ב-21:30) ולהקת טיפקס (21.8 ב-21:30), מתחם של חאפלה מרוקאית ומכירה של סוגי חומוס שונים מעשרות חומוסיות מובילות בארץ. בנוסף יתקיים בפסטיבל טקס חינה מסורתי אמיתי, מופעי רקדנים ועוד.
 
למעלה