פסטיבל כרמיאל

פסטיבל כרמיאל

שלום לכולם!!! אשמח לקבל קצת מידע על הפסטיבל ממי שהשתתף בו בעבר כמות קהל שמגיעה בפועל וקונה מה הכדאיות להשתתפות בפסטיבל כזה עם דוכן תכשיטים תודה
 

מנגה22

New member
פרטים..

טוב אז ככה, אני 5 שנים בערך הולכת לפסטיבל הזה כי הוא מאוד נחמד וכיפי.. ניסיתי לברר עכשיו לגבי השתתפות בפסטיבל בתור בעלת דוכן אבל שמעתי את המחיר נבהלתי. אז ככה, מחיר הדוכן ל 3 ימים הוא 2000! שקלים שכוללים חניה מסודרת, (לא שבעיה למצוא חניה בכרמיאל) סוכה ותאורה פלורסמטית, דוכן 2*2 כולל אישור ליציאה של מטר מהדוכן ועוד איזה מטר מאחורה להיתארגנות. ויתרתי והחלטתי שבכל זאת אני אספר לכם עליו בתור מבקרת . כמות האנשים- אלפים..באמת שאין מקום לצעוד כמעט מרוב הלחץ. אוכלוסיה-ערבים וערבים וילדים של ערבים.. ממה שאני זוכרת היו אומנם ישראלים אבל האוכלוסיה הערבית הייתה כפולה . לקראת הסוף נשארים המון בני נוער "אינדיאניים ושובבים בטירוף" כמו שאני זוכרת שבוע שעבר המונים גדשו את הדוכנים.. אולי לגעת אולי לקנות ואולי..לגנוב. אבל לא היה כמעט דוכן ריק, שוב תיזהרו שם מגנבות כי אני יודעת שכל פעם שמעתי שמישהו הרים פה משהו ומפה וכאלה. אני חושבת שבאמת כדאי ללכת אבל אל תשכחו שאם אין לכם מוצר יחודי אז יהיו עוד 5 דוכנים כמו שלכם, לדוגמא שנה שעברה היו כ 3 קעקועים, 5 משחקים, 2 דוכנים למסז'ים, מלא תכשיטים וככה זה המשיך.
 
למעלה