פלירטוטי נעים לי...

softy

New member
פלירטוטי נעים לי...

נעים לי… כשאת מדברת אלי.. קולפת לאט… את כל קליפותי… נעים לי… להיות מרותק מחשבה… נעים לדעת שיש אהבה… נעים גם אתך… לנדוד במרחב… לצלול אל המים… לנסוק לשמיים… לחפש לי מטמון… על אי… בדמיון… לעוף בריחוק… ולחזור למציאות… להתכרבל בגופך… שבוי בקסמך… להוריד לך כוכב… שישמור ויאהב… ויהיה לך סימן… שיבוא גם הזמן… שאיתך בלי היסוס… אעלה על הסוס... שאיתנו ידהר… לכיוון המחר… שצופן העתיד… מעכשיו לתמיד… וביחד לנדוד… בין הרבה עולמות… לחפש לנו זמן…של חסד קטן… שאותנו יוביל… בבטחה על השביל… אל עולם שנשכח… ומאוד מפוכח... ששם נתאחד… מבלי לפחד… לאבד אחיזה… ולחזור חזרה... סופטי. :) :)
 

ה-איה

New member
נווווווו היא עוד לא התקשרה????

עכשיו שאתה באפיקות אחרות, אני לא מפחדת להחמיא יותר... איה
 

softy

New member
באמת חשבתם

שאתן ליצירה כזו מפוארת לעבור דף מבלי שעין וירטואלית כל שהיא תשזוף אותה. סופטי.
 

ה-איה

New member
העין הוירטואלית שלי

היא לא עין כלשהי? אני חושבת, לא בטוחה, רק חושבת שאני מתחילה להיעלב.
 

softy

New member
רק שתדעי לך

שהחלטתי להרים את ההודעה למעלה רק בגללך... רק בגלל שבטעות חשבת שהיא מכווונת לאפיקות אחרות בזמן שהיא הייתה מכוונת לאפיקה אחת ויחידה!!! שלך גם כשלא תרצי סופטי.
 

ה-איה

New member
אז עכשיו אני יודעת לי

וזה שאתה מרים בגללי... נו, זה מתחבר לי ל7- פעמים... כל הכבוד איה
 

שרון-ב-

New member
נעים לך ???

לא נעים לי כשאתה מקלף מעדיפה רק איתך לכייף תתכרבל בגופי תשבה בקסמים הן לא נשאר עד אחרית הימים נתאחד ויזואלית ננדוד וירטואלית ואוחזת טוטאלית בעצמי
 
ולי לא נעים!

בכלל לא נעים לי כשאתה מסתכל בכלל לא נעים כשאתה מדבר ממש לא נעים שאתה מרותק ועוד פחות נעים לי להיות עבורך ממתק תפסיק לצלול אל המים רד מן השמיים צא מהדמיון אין פה שום מטמון המחר הוא ההיום הביחד שלנו חלום תתאפס חבר, תתעשט אין אהבות כאלו בעולם-ועכשיו-תתפשט!!!
 

דספרדו

New member
משהו פאטטי {אפילו דיאטטי}

פייר? די נעים פה ``מין`` אשרם של אושו {כזה} מעין ישיבה נינוחה ב``פיפשואו`` {צפייה אל חזה} אז יאללה בחור פתח את השער מרחוק כבר רואים אותה יא חתכ.. בער שחורת השיער ויפת המראה, אז תתעשת תתקשט {לוקח אוויר} ויאללה {כבר} `תפשט! נ.ב. כמובן שהתואר אינו מחייב אז בער ניתן להפריך ואל תעלב חרזן גדול אני לא {בכלל} לא גר במטולה ולא בנהלל סאמקק {טוב מאולץ למדיי מודה} אבל מטבע בשביל הניסיון?
 

softy

New member
טוב אז התפשטתי

ואפילו עמדתי מוכן ואת? את לא הגעת בזמן ולמרות הכל עדיין עומד ומרגיש קצת כאילו בודד ואני בכלל יש לי יומרה להיות לך עבד נרצע רוצה להיות לך שבוז עם צליפות חזקות בעכוז וכו` וכו` וכו` איך אמר ההוא ס`אמק, נגמרו לי החרוזים. סופטי.
 
שמע סופטי

אני רק מלקרוא את מה שנעים לך נעשייתי מה זה עייפה. מתקלף, נודד, צולל, נוסק, מחפש, עף, מתכרבל, דוהר, מתאחד-- תגיד לי??כל זה ביום אחד?? רגע, אתה סופרמן?? ואחרי כל זה אתה עוד לוקח אותה ללכת בשביל בין הרבה עולמות. מה אומר לך?? לא בשבילי. לא, לא. מסע עינויים תיארת פה, מזוכיסט שכמוך.נעים לך מה?? נו, כל אחד ומה שנעים לו. אני, מסתפקת בלשבת בבטלה, רגל על רגל ולקרוא מפרי מקלדתך. ותאמין לי גם זה מאמץ לא קטן !!
 

softy

New member
רגל על רגל...

מוכן לבוא להיות הדום לרגלייך... זה מה מזוכיסטים עושים לא? סופטי.
 
הצעה כזו מפתה

אני ממש מתקשה לסרב לה. אך מכיוון שלב טוב הוא ליבי, בעצם, פוחדת, שמעריצותייך יחנקו אותי אוותר בעצב על נכונותך ואחפש לי מישהוא אחר כמותך.
 
למעלה