פלאש ופוואר פוינט

פלאש ופוואר פוינט

(ד"א השאלה הקודמת שלי לא נענתה) יש לי תמונות(אנימציות) במצגת של פווארפוינט . אני רוצה להעביר את האנימציות לפלאש. איך אני יכול לעשות את זה?
 

bnayal

New member
האינמציות הן כgif או משהו?

ואין לך את הקבצים המקוריים של האנימציות?
 
למעלה