פיטר המל'ס
יצא לי להגיע לשם בספונטניות באחד מערבי אמצע השבוע. המסעדה הייתה מלאה (שולחנות בחוץ בלבד, לא יודע מה יהיה שם בחורף), תוך כמה דקות סידרו לנו שולחן.
הולכים לויטרינה להזמין בשרים (סגנון 'רק בשר' או בוצ'רי דה ברילוצ'ה). הנתחים המיוחדים אזלו (רציתי נתח קצבים, שקדי עגל, שייטל), אז לקחנו ל-2 אנשים :
- 200 גרם אנטריקוט
- 200 גרם פילה
- 250 גרם המבורגר (סינטה, פילה ואנטריקוט לדברי הגריל מן).
כל מנה מגיעה עם חצי תפ"א אפוי עם קונפי שום (לא הספיק לנו, ביקשנו עוד וקיבלנו).
ההמבורגר היה מעולה ! ממש הפתעה חיובית, עשוי מדיום במדוייק, פשוט בשר איכותי שהיה בכיף אפשר לאכול בלי לחמניה (אנחנו לא ויתרנו עליה).
הפילה היה לא פחות ממושלם, עשוי מדוייק, מתובל מדוייק, פשוט בשר איכותי.
גם האנטריקוט לא אכזב, מצויין.
השירות היה חביב אך מבולבל קצת, הלחם והחמאה (על חשבון הבית), הגיעו רק עם הבשר כי שכחו, ועוד כמה דברים קטנים.
עם קינוח (סופלה שוקולד חביב, לא משהו מיוחד), ושתיה קלה החשבון עמד על 300 ש"ח לפני. לא יודע כמה עלה כל דבר, אין תפריט ולא כתוב בשום מקום.. בעייתי קצת.
אני מניח שהיה כתוב בחשבון, אבל לא עיינתי בו.
שורה תחתונה - בשר משובח שעושים במקצועיות. לא מקום FANCY, אבל בהחלט מומלץ לארוחה לא חגיגית. צריך לבדוק מה המצב בחורף.
יצא לי להגיע לשם בספונטניות באחד מערבי אמצע השבוע. המסעדה הייתה מלאה (שולחנות בחוץ בלבד, לא יודע מה יהיה שם בחורף), תוך כמה דקות סידרו לנו שולחן.
הולכים לויטרינה להזמין בשרים (סגנון 'רק בשר' או בוצ'רי דה ברילוצ'ה). הנתחים המיוחדים אזלו (רציתי נתח קצבים, שקדי עגל, שייטל), אז לקחנו ל-2 אנשים :
- 200 גרם אנטריקוט
- 200 גרם פילה
- 250 גרם המבורגר (סינטה, פילה ואנטריקוט לדברי הגריל מן).
כל מנה מגיעה עם חצי תפ"א אפוי עם קונפי שום (לא הספיק לנו, ביקשנו עוד וקיבלנו).
ההמבורגר היה מעולה ! ממש הפתעה חיובית, עשוי מדיום במדוייק, פשוט בשר איכותי שהיה בכיף אפשר לאכול בלי לחמניה (אנחנו לא ויתרנו עליה).
הפילה היה לא פחות ממושלם, עשוי מדוייק, מתובל מדוייק, פשוט בשר איכותי.
גם האנטריקוט לא אכזב, מצויין.
השירות היה חביב אך מבולבל קצת, הלחם והחמאה (על חשבון הבית), הגיעו רק עם הבשר כי שכחו, ועוד כמה דברים קטנים.
עם קינוח (סופלה שוקולד חביב, לא משהו מיוחד), ושתיה קלה החשבון עמד על 300 ש"ח לפני. לא יודע כמה עלה כל דבר, אין תפריט ולא כתוב בשום מקום.. בעייתי קצת.
אני מניח שהיה כתוב בחשבון, אבל לא עיינתי בו.
שורה תחתונה - בשר משובח שעושים במקצועיות. לא מקום FANCY, אבל בהחלט מומלץ לארוחה לא חגיגית. צריך לבדוק מה המצב בחורף.