פיגוע באלנבי

אני כבר 50 דקות מנסה....

להשיג את בעלי... וגם הפלאפון שלו, לא זמין... ככה זה... אותו התסריט חוזר כל פיגוע...
 
פעם זה היה רק זריקת אבנים

אח"כ סכינים 170 נרצחו מסכינים. אח"כ חומרי נפץ בתקים ועכשיו השתכללו הנוולות ועלו לדרגת פיצוץ אנושי, חסר עכשיו רק רימונים שיזרקו חופשי ברחובות . עכשיו עולה ערבי לאוטובוס יושב אחורה כולם במתח הולכים לקדימה. במקום שהוא יפחד אנחנו במדינתנו הפכנו עלי נידף ברוח מפחד.
 
וזה הנורא עד עכשיו

כולם היו יושבים אחורנית ובגלל שהם תמיד היו מתפוצצים אחורנית אנשים יושבים יותר קדימה, והפעם הוא התפוצץ קדימה. נוראאאאאאאאאא!
 

yafit75

New member
סוף סוף,, ענו לי,, הייתי בהיסטריה

במצב כזה, בן אדם אובד עצות,,,, מתקשרת כל הזמן וכל הזמן תפוס,,,, התחלתי לבכות,,, נכנסתי ללחץ,,, והתקשרתי ללא הפסקה,,, אבל יש אלוהים והוא שמר עליהם,,, הם היו קרובים מאוד לפיגוע,,,, ועכשיו הכל בסדר,,, נושמת לרווחה,,,
 
למעלה