רכבתי עליו היום ברכיבת מבחן ו...
הוא באמת כלי נוח כמו שמתואר בפול גז. השמועות לגבי עלות טיפולים, איכות ההרכבה של פיאג'ו והיחס של עופר אבניר (במוסך) לא קיבלו הרבה התייחסות במבחן - יש למישהו בפורום דעה בנושא? אולי יש למישהו יכולת להביא פירוט טיפולים ועלותם (שכחתי לשאול)?