פיאג'יו X8 250 במבחן

פצצה של כלים

הכלים נראים פצצה ואני בטוח שגם נוסעים פצצה מה שכן הם טיפה יקרים יותר .
 

sandfish

New member
איזה מנוע יש לו ?

פול גז אומרים : "את ה-X8 מניע המנוע הסטנדרטי של פיאג'ו בנפח 250 " האם זה אותו מנוע של CH 250 ( הקסגון 250 ) ?
 

ch561

New member
של פיאג'ו

המנוע המיושן של הCH כבר לא בשימוש בקונצרן פיאג'ו. כיום יש להם מנוע 250 חדש (מסידרת ה LEADER שלהם, אאל"ט).
 

אהוד א1

New member
ההקסגון לא משתמש במנוע של ה-CH .

הוא משתמש במנוע של ה-CN.שני מנועים שונים:אחד עומד,שני שוכב.
 

daniel584131

New member
רכבתי עליו היום ברכיבת מבחן ו...

הוא באמת כלי נוח כמו שמתואר בפול גז. השמועות לגבי עלות טיפולים, איכות ההרכבה של פיאג'ו והיחס של עופר אבניר (במוסך) לא קיבלו הרבה התייחסות במבחן - יש למישהו בפורום דעה בנושא? אולי יש למישהו יכולת להביא פירוט טיפולים ועלותם (שכחתי לשאול)?
 
למעלה