מישל בת 34
New member
../images/Emo12.gif
אצלי בכל אופן זה די מתסכל... למה דווקא מביאים את כל הכוסיות לשם ? מה עם איזה כבוד לבשלות שבינינו ? ועוד החוקי שלי אומר... בובה בואי ננסה את התנוחה ההיא עם השפגאט ? מה דעתך על השיש במטבח? ( מה לא חראם?) תתכופפי ותרימי רגל בזווית של 180 מעלות.. מה עוד? אבל מה שכן... זה מעורר כמה תאים אפורים בהיפוטלמוס...
אצלי בכל אופן זה די מתסכל... למה דווקא מביאים את כל הכוסיות לשם ? מה עם איזה כבוד לבשלות שבינינו ? ועוד החוקי שלי אומר... בובה בואי ננסה את התנוחה ההיא עם השפגאט ? מה דעתך על השיש במטבח? ( מה לא חראם?) תתכופפי ותרימי רגל בזווית של 180 מעלות.. מה עוד? אבל מה שכן... זה מעורר כמה תאים אפורים בהיפוטלמוס...