אחרי שנתנו את הכל בבועה, הצליחו להכנס לפלייאוף ולהפסיד 4-1 בסיבוב 1, בפורטלנד צריכים לעשות חושבים.
השנה סבלו בבלייזרס ממכת פציעות העוללת את: נורקיץ, קולינס, רודני הוד ועוד.
טעות נוספת שעשו הוא הוויתור על 2 שחקני הכנף שהיו הלב של ההגנה שלהם בשנים הקודמות: אמינו והארקלס מה שהביא לפתיחת עונה מאוד חלשה כי שחקני הכנף שפתחו את העונה(בייזמור והזוניה) פשוט לברמה.
במהלך העונה הצירוף של מלו עם ההגעה של אריזה קצת ייצבו את הספינה.
אבל מה הלאה?!
לילארד ומקולום חתומים על חוזים ארוכים,ויקחו בשנה הבאה 62M יחד.
לנורקיץ יש חוזה נוח של 13M לעונה הבאה.
מלבדו חתומים בקבוצה גם: אריזה, הוד, קולינס, סימונס, נזיר ליטל וטרנט.
כמו כן פורטלנד עדין משלמת לוורזאו וניקולסון.
סה"כ השכר שם עומד נכון לעכשיו על 111M.
מה פורטלנד צריכים?
1.קודם כל להשאיר את כרמלו, הוא השתלב טוב, אופציה 3-4 אמינה בהתקפה ושינה גישה.
2.להוסיף ההגננה בעמדות 3-4 , לברון פשוט הכה את פורטלנד פיזית(מה שעושה לרוב הקבוצות) אבל להם פשוט לא היה מישהו שאפילו יכול להקשות עליו. אולי זה נובע מהחיסרן של אריזה, אבל בהנחה שכדי להצליח במערב צריך לעבור את לברון וקוואי, אין לפורטלנד ברירה אלה להתחזק הגנתית, השיפור יכול להגיע גם מכיוונו של נזיר ליטל שהוא שחקן הגנה משובח שצריך עוד להתבשל, אך הוא לא מספיק גדול פיזית.
3.לעלות בדראפט: פורטלנד בוחרים השנה 16 בדראפט, אם יצליחו להתקדם לכיוון בחירה 6, ולהניח את היד על אוקונגוו, או עם קצת מזל על וייזמן או טופין.
איך יעשו את זה? אני הייתי מנסה משה כמו: טרנט+16 לאלנטה תמורת בחירה 6 שלהם.
או http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yy9yaqyw והחלפת בחירות דראפט
4.לא לוותר על בחירת הדראפט שלהם בשנה הבאה בשום אופן, הדראפט של 21 אמור להיות עמוק במיוחד, ופורלנד רחוקה פציעה של לילארד\מקולום כדי לא להיות אפילו קרובה לפלייאוף.
5. נורקיץ אופצייה שלישית טובה, אבל אולי כדי להם לנצל את החוזה הנוח מאוד שלו בשביל להשתדרג. חוץ ממשהו סביב אמביד על נורקיץ לא עולה לי ראיון.
השנה סבלו בבלייזרס ממכת פציעות העוללת את: נורקיץ, קולינס, רודני הוד ועוד.
טעות נוספת שעשו הוא הוויתור על 2 שחקני הכנף שהיו הלב של ההגנה שלהם בשנים הקודמות: אמינו והארקלס מה שהביא לפתיחת עונה מאוד חלשה כי שחקני הכנף שפתחו את העונה(בייזמור והזוניה) פשוט לברמה.
במהלך העונה הצירוף של מלו עם ההגעה של אריזה קצת ייצבו את הספינה.
אבל מה הלאה?!
לילארד ומקולום חתומים על חוזים ארוכים,ויקחו בשנה הבאה 62M יחד.
לנורקיץ יש חוזה נוח של 13M לעונה הבאה.
מלבדו חתומים בקבוצה גם: אריזה, הוד, קולינס, סימונס, נזיר ליטל וטרנט.
כמו כן פורטלנד עדין משלמת לוורזאו וניקולסון.
סה"כ השכר שם עומד נכון לעכשיו על 111M.
מה פורטלנד צריכים?
1.קודם כל להשאיר את כרמלו, הוא השתלב טוב, אופציה 3-4 אמינה בהתקפה ושינה גישה.
2.להוסיף ההגננה בעמדות 3-4 , לברון פשוט הכה את פורטלנד פיזית(מה שעושה לרוב הקבוצות) אבל להם פשוט לא היה מישהו שאפילו יכול להקשות עליו. אולי זה נובע מהחיסרן של אריזה, אבל בהנחה שכדי להצליח במערב צריך לעבור את לברון וקוואי, אין לפורטלנד ברירה אלה להתחזק הגנתית, השיפור יכול להגיע גם מכיוונו של נזיר ליטל שהוא שחקן הגנה משובח שצריך עוד להתבשל, אך הוא לא מספיק גדול פיזית.
3.לעלות בדראפט: פורטלנד בוחרים השנה 16 בדראפט, אם יצליחו להתקדם לכיוון בחירה 6, ולהניח את היד על אוקונגוו, או עם קצת מזל על וייזמן או טופין.
איך יעשו את זה? אני הייתי מנסה משה כמו: טרנט+16 לאלנטה תמורת בחירה 6 שלהם.
או http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yy9yaqyw והחלפת בחירות דראפט
4.לא לוותר על בחירת הדראפט שלהם בשנה הבאה בשום אופן, הדראפט של 21 אמור להיות עמוק במיוחד, ופורלנד רחוקה פציעה של לילארד\מקולום כדי לא להיות אפילו קרובה לפלייאוף.
5. נורקיץ אופצייה שלישית טובה, אבל אולי כדי להם לנצל את החוזה הנוח מאוד שלו בשביל להשתדרג. חוץ ממשהו סביב אמביד על נורקיץ לא עולה לי ראיון.