פוסטר חדש של ROTS..

Obi Dan Kenobi

New member
פוסטר חדש של ROTS..

שהוכן על ידי, בעזרת תמונות מה"קלון ווארס". ישנה גרסא ישנה, וגרסא חדשה, ששיפצתי אותה לא ממזמן (חידשתי את התמונות של C-3PO, R2D2, פדמה, הרקע העליון, וצבע הטקסט. הגרסא הישנה יותר, והגרסא החדשה יותר.
 

Heathen Dawn

New member
יפה! ../images/Emo13.gif

אהבתי ושמרתי. ונהדר שאתה יודע לשמור בפורמט המתאים (PNG, לא JPEG ולא GIF).
 

Rockamora

New member
ראיתי יותר יפה....................

כמה אתה מוכר?
 

Obi Dan Kenobi

New member
אהמ, שיפוץ של החדש..

אובי-וואן לא נחתך על המסגרת השחורה, והטקסט של "ROTS" לא נחתך למעלה. כאן..
 

Jedi Force

New member
פצצה! אין מילים! ../images/Emo127.gif

שמעת כבר את דעתי, אבל אני אגיד את זה שוב. אחלה פוסטרים! מצוין!
 
למעלה