The Monopoly Guy
New member
פולחן מאיר איראל
האם אצלכם בקיבוץ קיים סוג של פולחן למאיר אריאל ושיריו? מאיר אריאל, כקיבוצניק בעצמו, מהווה סוג של דמות מופת לנוער בקיבוצים שונים, וזה מוטיב שחוזר בהרבה קיבוצים (ואף מושבים, למרות שהם פארשים-על
) שיצא לי לפגוש בבני הנעורים שלהם? בקיבוץ שלי לדוגמא הפולחן הזה לא קיים, ובמקום מסויים חבל לי. בתור אדם כותב, שמעריץ את מאיר ז"ל במעמד של נספח תרבותי לי כאינדבידואל, אני רואה בתרומתו הרוחנית סוג של חובה חינוכית-קיבוצית. וכל מילה מיותרת. האם גם אצלכם קיים הדבר? מה דעתכם? עודד
האם אצלכם בקיבוץ קיים סוג של פולחן למאיר אריאל ושיריו? מאיר אריאל, כקיבוצניק בעצמו, מהווה סוג של דמות מופת לנוער בקיבוצים שונים, וזה מוטיב שחוזר בהרבה קיבוצים (ואף מושבים, למרות שהם פארשים-על