פולחן מאיר איראל

פולחן מאיר איראל

האם אצלכם בקיבוץ קיים סוג של פולחן למאיר אריאל ושיריו? מאיר אריאל, כקיבוצניק בעצמו, מהווה סוג של דמות מופת לנוער בקיבוצים שונים, וזה מוטיב שחוזר בהרבה קיבוצים (ואף מושבים, למרות שהם פארשים-על
) שיצא לי לפגוש בבני הנעורים שלהם? בקיבוץ שלי לדוגמא הפולחן הזה לא קיים, ובמקום מסויים חבל לי. בתור אדם כותב, שמעריץ את מאיר ז"ל במעמד של נספח תרבותי לי כאינדבידואל, אני רואה בתרומתו הרוחנית סוג של חובה חינוכית-קיבוצית. וכל מילה מיותרת. האם גם אצלכם קיים הדבר? מה דעתכם? עודד
 

imri2

New member
הקיבוצניקים היחידים שהכרתי שמעריצים

אותו היו ממשמרות. לא צריך לסגוד או לאהוב אותו רק בגלל שהיה קיבוצניק, המוזיקה שלו פשוט לא לטעמי.
 

Tinkit16

New member
../images/Emo221.gif אצלנו למשל

הילדים והנוער לא ממש מודיעים אפילו לזה שהוא היה קיבוצניק
השאלה אם הי לצחוק
או לבכות...
 
ואצלנו למשל

יש אהבה גדולה למאיר אריאל(לא בכדי שמו 2 שירים שלו בקבלת החג לחג הקיבוץ או שפשוט המילים תאמו את הטקס). אני לא יודעת אם מדובר בהזדהות איתו כקיבוצניק כמו שהמילים שהוא כתב והמוזיקה פשוט טובות. אגב,אנחנו ידועים כ"קיבוץ הרגאיי"...אם כבר פולחן...הפולחן למאיר אריאל מתגמד לעומת פולחן בוב מארלי.
 

roychu

New member
אצלינו

זה לא בהכרח בקיבוץ, אלא בשכבות גיל שונות, בקיבוצים באזור
 
רוי, אני לא חושב שזה מתבטא בשכבות

זה יותר פרטים או קבוצות מסויימות. בקיבוץ זה בכלל לא שכבתי, זה כמעט אפסי.
נו מילא...לא כל אחד...
 
למעלה