פגשתי בך...

Adammmm

New member
פגשתי בך...

שמש אהבתך זרחה מעליי העירני מישנוניות בחשאי הלכתי אחריך מבלי לברר איפה ומתי אדום שפתייך היה דגל דרכיי וחום ליבך הגשים את חלומותיי הלילות ההם לא אשכח ודאי השעות ההן שישבתי מביט בחיי מחפש אותך, היחידה אשת תקוותיי פגשתי בך ביום שבו זחלה נפשי אל האין פגשתי בך ביום שקודשנו להיות שניים פגשתי בך כשנפשי רעדה עדיין מקר הפרידה עצמה את העיניים אך זיו פנייך לא הותיר בי ברירה רק להתאהב בך, ולהתענג מהאהבה... הנני ניצב היום ביער אהבתך כאורן מופעם מחום ליבך הקורן טועם מצוף נשמתך ושב ולהתבונן בפנים היפות שהצליחו אותי לשנן לימדו אותי שיש עוד אהבה בעולם השומם... שוקק אני לחבקך חזק ולהעלם למקום שבו שנינו נרתם לבית חם שזוהרת בו האהבה עד כמה לפרי אהבתנו שעוד יקרא לך...אמא
 

Adammmm

New member
גרי, תודה יקירי

המון תודה יקירי, אני מאוד מעריך את המחמאה הזו ... כתיבה היוצאת מעמקי הלב חייבת להיות יפה , כי היא משקפת אך ורק מציאות שלא יכולה להתגמד מול סתם מילים רצופות מוקלדות מעל פני מקלדת ומחשב ... שיהיה לך גמר חתימה טובה וצום קל אגב, התגעגעתי אליכם, ולא יכולתי להגיע אתמול... נפגש בקרוב
 
../images/Emo20.gif../images/Emo57.gif

הבל נשימה חמה עוטף גוף בתשוקה פורט נגיעות תאווה בזרועות שריקת הרוח המפזרים רסיס פעימה אל תוך ממלכת סער חייך..... <> שלא יגמר לך ...
 
למעלה