שלום יואל
ערב טוב, בערך פעם בחודש מתקימת בימי שישי פעילות לא פורמאלית של כמה חברים. כל אחד מביא עץ או שניים, כלים, חוט ועובדים. ה"ותיקים" תמיד מוכנים לעזור ל"חדשים". אתא מוזמן לעקוב בפורום על ההודעה בקשר לתאריך ולהשתתף. הבעיה שאני רואה בינתיים, אבל, היא שהמפגש מתקיים בהוד השרון ומתחיל בשעה 14:00, כך שלא נירא שתספיק לחזור לירושליים לפני כניסת השבת (לפחות עכשו). אים יש כמה אנשים באיזור ירושליים ו/או אנשים אחרים שומרי מסורת, למה לא לארגן מפגש אחר, למשל ביום שישי בבוקר או אפילו באמצע השבוע (יותר קשה, ללא ספק). אני, מבחינתי, מוכן לעזור ולהשתתף.