פאנפיק

snuffles95

New member
פאנפיק

טוב, אני יודעת שזה לא ממש מקובל ואולי ההודעה תימחק אבל החלטתי לכתוב פאנפיק ארוך באנגלית (כן, כן! באנגלית!). בעיקר בגלל שקהל היעד גדול יותר, ואולי בשביל לאתגר אותי קצת.
אני נורא, נורא, נורא אשמח אם תקראו ותגידו לי מה דעתכם. זה רמוס\OC, וקצת קונדסאים מעולם לא הזיקו לאף אחד.
 
א' זה ממש מקובל!

ב' אבל יש לנו דרך להעלות פוסטים לפורום והכל נמצא בתקנון, אבל ברבה הכללי מעתיקים את הפאנפיק לכאן. משום מה ככה אנשים יותר קוראים את זה מהפורום.

ואם הייתי בקטנה של אנגלית- לגמרי הייתי קוראת את זה! אבל כרגע אין לי כוח לאתגר את עצמי במשהו באנגלית אז עמך הסליחה..
בהצלחה!
 

snuffles95

New member
פיו!

פחדתי שזה היה לא בסדר. אני אקרא את התקנון ותודה רבה:)
 
למעלה