snuffles95
New member
פאנפיק
טוב, אני יודעת שזה לא ממש מקובל ואולי ההודעה תימחק אבל החלטתי לכתוב פאנפיק ארוך באנגלית (כן, כן! באנגלית!). בעיקר בגלל שקהל היעד גדול יותר, ואולי בשביל לאתגר אותי קצת.
אני נורא, נורא, נורא אשמח אם תקראו ותגידו לי מה דעתכם. זה רמוס\OC, וקצת קונדסאים מעולם לא הזיקו לאף אחד.
טוב, אני יודעת שזה לא ממש מקובל ואולי ההודעה תימחק אבל החלטתי לכתוב פאנפיק ארוך באנגלית (כן, כן! באנגלית!). בעיקר בגלל שקהל היעד גדול יותר, ואולי בשביל לאתגר אותי קצת.
אני נורא, נורא, נורא אשמח אם תקראו ותגידו לי מה דעתכם. זה רמוס\OC, וקצת קונדסאים מעולם לא הזיקו לאף אחד.