עשרים שקל

עשרים שקל

אני יודע שעשרים שקל עם כיתוב של שישים שנה למדינת ישראל שווים לשטר בלי הכיתוב. מה שמסקרן אותי הוא אם באמת היו בעבר פריארים ששילמו על זה סכום גבוה יותר. פשוט מצאתי בתוך ספר ישן שטר כזה ואני שומר אותו.
 
כן, היו

בתקופה שהם יצאו לשוק זה היה שיגעון איך אנשים רדפו אחרי השטרות האלו
לאחותי היו כמה שטרות כאלו והירקן שלה ביקש לקנות ממנה את השטרות במחיר מעבר לשוויים
אני לא זוכר אם היא מכרה לו
אני קיבלתי פעם את השטר הזה כעודף והוא שמור אצלי אי שם
 
יש עשרות מודעות ביד-2 עם שטרות כאלו
חלק מהמוכרים מבקשים 25-30 ש"ח לשטר שזה אמנם יותר ממה שהוא באמת שווה אבל אפשר עדיין לטעון שזה בתחום הסביר. מנגד, יש מוכרים שמבקשים 400-500 ש"ח לשטר, וראיתי אפילו כאלו שמבקשים אלפי ש"ח לשטר. אני ממש מקווה שאף אחד לא באמת קונה מהם, אבל לך תדע.
 

arye9

New member
ה 20 שקל הנ"ל לא היו מנייר רגיל

פעם חיכיתי במגרש חניה שעות כי הקופה האוטומטית לא
הכירה את השטר.
יצא שכרי בהפסדי
 
למעלה