איןכמואורי
New member
עשרים שקל
אני יודע שעשרים שקל עם כיתוב של שישים שנה למדינת ישראל שווים לשטר בלי הכיתוב. מה שמסקרן אותי הוא אם באמת היו בעבר פריארים ששילמו על זה סכום גבוה יותר. פשוט מצאתי בתוך ספר ישן שטר כזה ואני שומר אותו.
אני יודע שעשרים שקל עם כיתוב של שישים שנה למדינת ישראל שווים לשטר בלי הכיתוב. מה שמסקרן אותי הוא אם באמת היו בעבר פריארים ששילמו על זה סכום גבוה יותר. פשוט מצאתי בתוך ספר ישן שטר כזה ואני שומר אותו.