ערב טוב

ערב טוב

ערב טוב לכל חברות/ים ראתי שחלק יצאו לטייל, למרות מזג האויר הסוער, חלק אחר העדיף לשהות עוד קצת מתחת לשמיכה, אני ראיתי כי טוב, אספתי את התיק שלי ונסעתי לבריכה, לעשות שחיה של שעה,האמינו לי מחיה נפשות, ממש התרעננות, שווה כל רגע,אני מאוד אוהבת שחיה, תאמינו לי שלא היתי היחידה בבריכה, שווה לנסות. מאחלת לכם ערב טוב ומהנה, לאה
 

emmy5

New member
לאה יקרה ,שחיה והליכה זה הספורט

הטוב לבן אדם . ...באיזה עיר בדרום ,את נמצאת? חבל שאת בקצה השני של חיפה ..היתי נדבקת עליך ...אולי היתי הולכת גם ..
 

maxima

New member
ערב טוב...לאה שחיה זה נהדר

אבל בחורף אני קופאת בבריכה למרות שהיא מחוממת אז משאירה את השחיה לקיץ
 

maxima

New member
אני נוסעת מחר למוזאון ירושלים

יש תערוכות חדשות ומענינות
 
פלאי הבריכה

ערב טוב מקסימה כל בריכה המופעלת בחורף, חייבת להיות 28 מעלות, לפעמים בחוץ כל כך קר שהמים של הבריכה חמים, חוץ מזה יש ג'קוזי, גם סאונה,איזה כיף להכנס לזקוזי אחרי שחיה, המים כל כך חמים שאת יוצאת חצי מבושלת, חה חה!! אני חושבת שזה גם ענין של הרגל, אני שוחה 4 פעמים בשבוע, כל פעם שעה,יש נשים וגברים שבאים כל יום במיוחד פנסיונרים. אולי תעשי מאמץ ותראי שזה די נעים, כל טוב לך, לאה
 
emmy

אמי היקרה, אני מאוד רחוקה מחיפה, אני גרה בראשון-לציון, יש לנו כאן קנטרי נהדר, הלואי ויכולת להצטרף אלי, זה היה בכיף, אני גם מאוד אוהבת ללכת ברגל, רוב הסידורים שלי אני עושה הרגל.כשהיתי פעם צעירה וזה היה מזמן, השתתפתי בתחרויות שחיה,הבריכה היתה בגן הדסה, אח"כ עבר לשם גן- החיות,היום נמצא במקום הזה העיריה של תל-אביב, גלגולו של ענין. אחל לך כל טוב לאה
 
למעלה