ערב טוב
ערב טוב לכל חברות/ים ראתי שחלק יצאו לטייל, למרות מזג האויר הסוער, חלק אחר העדיף לשהות עוד קצת מתחת לשמיכה, אני ראיתי כי טוב, אספתי את התיק שלי ונסעתי לבריכה, לעשות שחיה של שעה,האמינו לי מחיה נפשות, ממש התרעננות, שווה כל רגע,אני מאוד אוהבת שחיה, תאמינו לי שלא היתי היחידה בבריכה, שווה לנסות. מאחלת לכם ערב טוב ומהנה, לאה
ערב טוב לכל חברות/ים ראתי שחלק יצאו לטייל, למרות מזג האויר הסוער, חלק אחר העדיף לשהות עוד קצת מתחת לשמיכה, אני ראיתי כי טוב, אספתי את התיק שלי ונסעתי לבריכה, לעשות שחיה של שעה,האמינו לי מחיה נפשות, ממש התרעננות, שווה כל רגע,אני מאוד אוהבת שחיה, תאמינו לי שלא היתי היחידה בבריכה, שווה לנסות. מאחלת לכם ערב טוב ומהנה, לאה