ערב טוב,
אני מעוניינת לקבל ייעוץ בשני נושאים:
1. בני בן 9 חודשים וכיום אוכל מזון מוצק בבוקר ובצהריים ואני היום מתחילה לתת לו גם ארוחת ערב. הוא יונק בבוקר, לפני השינה (גם במשך היום), בערב ובלילה (הוא מתעורר גם בלילה....).
אתמול היינו בטיפת חלב והאחות אמרה שבעיקרון הוא כבר לא זקוק לחלב (שהחשיבות לחלב אם היא בעיקר עד גיל חצי שנה) אלא למזון מוצק 3 ארוחות ביום והנקה עכשיו היא בעיקר בשביל הכיף והקרבה.. ואני שואלת מה נכון לעשות? מבחינתי הייתי מזינה אותו רק ע"י הנקה אבל זה בלתי אפשרי ולכן בגיל כזה מתי נהוג להניק? רק בבוקר (סביב 7 בבוקר) ובלילות? אני רוצה להמשיך להניק אותו עוד אבל מתי נשאר זמן? אני מניחה גם שהחלב כבר לא משביע אותו כמו מזון מוצק...
2. בעלי ואני מעוניינים לנסוע לסופ"ש של 4 ימים (עם כל הפחד והבאסה אנו זקוקים לזה...), יש לי מספיק חלב שאוב בהקפאה למשך התקופה אבל רציתי לדעת אם אני רק אשאב במשך 4 ימים בלי להניק זה ייפגע בייצור ובהנקה? כמה פעמים אני צריכה לשאוב ביום? (זו חופשה בה נטייל ולא נהיה במלון בצהריים אלא רק בבוקר וערב/ לילה)...אם אשאב, איך לשמור על החלב?
אודה לתשובתכן...
יערה
אני מעוניינת לקבל ייעוץ בשני נושאים:
1. בני בן 9 חודשים וכיום אוכל מזון מוצק בבוקר ובצהריים ואני היום מתחילה לתת לו גם ארוחת ערב. הוא יונק בבוקר, לפני השינה (גם במשך היום), בערב ובלילה (הוא מתעורר גם בלילה....).
אתמול היינו בטיפת חלב והאחות אמרה שבעיקרון הוא כבר לא זקוק לחלב (שהחשיבות לחלב אם היא בעיקר עד גיל חצי שנה) אלא למזון מוצק 3 ארוחות ביום והנקה עכשיו היא בעיקר בשביל הכיף והקרבה.. ואני שואלת מה נכון לעשות? מבחינתי הייתי מזינה אותו רק ע"י הנקה אבל זה בלתי אפשרי ולכן בגיל כזה מתי נהוג להניק? רק בבוקר (סביב 7 בבוקר) ובלילות? אני רוצה להמשיך להניק אותו עוד אבל מתי נשאר זמן? אני מניחה גם שהחלב כבר לא משביע אותו כמו מזון מוצק...
2. בעלי ואני מעוניינים לנסוע לסופ"ש של 4 ימים (עם כל הפחד והבאסה אנו זקוקים לזה...), יש לי מספיק חלב שאוב בהקפאה למשך התקופה אבל רציתי לדעת אם אני רק אשאב במשך 4 ימים בלי להניק זה ייפגע בייצור ובהנקה? כמה פעמים אני צריכה לשאוב ביום? (זו חופשה בה נטייל ולא נהיה במלון בצהריים אלא רק בבוקר וערב/ לילה)...אם אשאב, איך לשמור על החלב?
אודה לתשובתכן...
יערה