ערב טוב לכולם...

אנהלה

New member
ערב טוב לכולם... אז ככה, קוראים לי אנה ואני מבת-ים (בלי סטיגמות בבקשה!!!) כשראיתי שיש קהילה לזכרו של אילן רמות, מייד ידעתי שאני חייבת להצטרף, כי צריך לזכור את האיש המדהים הזה לנצח!!! בהתחלה, כששיגרו את אילן לחלל לא התרגשתי בכלל וחשבתי שסתם עושים מזה עניין, הוא יטוס ויחזור... אבל כשקרה האסון הכבד הזה, כששמעתי עליו, לא הפסיקו לרעוד לי הברכיים, במשך יומים אחרי האסון התהלכתי עם גוש בגרון, בכיתי כל הזמן, נהייתי חולה ולא יכולתי לחשוב על שום דבר אחר חוץ מהאסון... יום למחרת, המכנחת בכיתה לא הסכימה לדבר על זה, היא רק רצתה שנרשום בשיעור מחשבים מה אנחנו מרגישים, וילדים רשמו דברים ברמה של כיתה ב' זה מאוד עצוב שזה עצוב כי מה שקרה ממש עצוב ועכשיו אני עצוב" או "לאילן רמון שלום" והמורה יצאה החוצה לשתות קפה וזה ממש הכעיס אותי. אולי אין לי זכות לכעוס כי אני לא לקחתי את השיגור ברצינות, אבל אני יודעת שעכשיו אני תמיד זוכרת את אילן בליבי ומרגישה שאני חייבת לתרום בדרך כלשהי בהנצחתו. אני אשמח אם תקבלו אותי לפורום שלכם, ואני מקווה שלא שיעממתי אותכם. שלכם, אנה.
 

A d i 23

New member
חס וחלילה... למה שיעממת?!? ממש לא!!! רק יש בעיה אחת, הגעת מאוחר מדי כי ההנהלה החליטה לסגור את הפורום עדיין לא הבנתי למה... אבל שיהיה בכל אופן אני אמשיך להיכנס לכאן עד שיחליטו גם למחוק אותו... אבל ממקום אחד אף אחד לא יצליח למחוק את אילן רמון... מליבנו.
 

אנהלה

New member
יש משהו שאפשר לעשות?? אני אכן מסכימה, אילן ישאר בליבינו, או בליבי לפחות
 

ESU Boscorelli

New member
ADI אם יש כ"כ הרבה אנשים שרוצים להשאיר את הפורום אולי נפנה להנהל במרוכז???? חבל שייסגר....
 

A d i 23

New member
כן, הפורום סגור אני כל כך כועסת על זה שאין לכם מושג. הם היו צריכים להשאיר את הפורום. למי הוא הפריע?!? זה עושה הרגשה טובה לדעת שיש מקום שאפשר לשמוע ולהשמיע ולהמשיך לזכור. אני לא אשכח לעולם את תחושת השמחה ב 16/1/2003, את תחושת הגאווה... הרי אנחנו מדינה שלא מעט אסונות פקדו אותה ולצערי ממשיכים לפקוד. כל כך התרגשתי יחד עם כולם ואני זוכרת שחשבתי שסוף סוף יש לנו אושר בתוך הכאב הזה אך עד מהרה גם האושר הזה הפך לכאב. כמה בכיתי כשראיתי את המעבורת צוללת כמו כדור אש... אך לא האמנתי והמשכתי להחזיק אצבעות שאולי יקרה איזה נס...חבל לי על הצוות הנהדר הזה. כואב לי על רונה והילדים שעכשיו ממשיכים בלעדיו.
 

אושרה1

New member
אני לא מבינה-מה זה סגור? אז איך בס"ד אנחנו רושמים בו? אושרה
 

r o n i1

New member
הוא נמחק מהרשימת פורומים אז הוא נקרא סגור אך עדיין לא מחקו אותו מההנהלה אז אפשר. אי אפשר לדעת מתי יסגרו אותו
 
זה מה שמעצבן פניתי להנהלה מספר פעמים והם אמרו שהפורום "מיצה את שלו" והוא יועלה על דיסק ויישלח למשפחתו של אילן רמון. אבל בכל זאת אני עדיין לא מבין למה אי אפשר להשאיר אותו פתוח
 
למעלה