ערב טוב לכולם

ערב טוב לכולם ../images/Emo187.gif

טוב ראיתי שהשאלה כבר נשאלה פה מספר פעמים ובכל זאת מצאתי לנכון לשאול אותה שוב כי זה מקרה שונה. ככה אני בת 16 {עוד שבועיים יאיי} אני אוהבת אלכוהול ואוהבת את הלילה אני לא ישנה בלילות גם ככה ומחפשת עבודה לילית {שלא כלולה בהתפשטות אם אפשר} בגלל שאני גם די יודעת לשתות חשבתי לנסות להיות ברמנית אני נראית הרבה יותר מבת 16.. חשבתי אם יש מקומות שעובדים בהם על מזומן ולא מחייבים ת"ז מספיק שאגיד שאני בת 23 ויאמינו לי.. אני בטוחה.. אבל מן הסתם אין לי תעודות להוכיח את זה.. יש בתי ספר לברמנים שיקבלו אותי? כמה התענוג עולה? ואם {וקרוב לוודאי זה יקרה} אני ארצה לעבוד בלי תעודה ייתנו לי? מקוה לקבל תשובה קצת יותר ממצה מ"את קטנה לא יקבלו אותך שבוע טוב" בתודה... גבי.
 

lior135

New member
תראי.... תשמעי....

את ההרשמה לקורס ברמנים אפשר לעשות בטלפון, עם כרטיס אשראי. הם שואלים אותך אם יש לך 18, אבל אם את אומרת שכן, אין להם שום דרך לוודא שאת אכן בת 18. אם את לא נראית בת פחות מ- 18, אז אף אחד גם לא ישאל אותך. ועכשיו בקשר לעבודה: אני ממליץ לך בחום לחפש לך עבודה אחרת. תתחילי בתור מלצרית, שם פחות מקפידים על גיל, ויקבלו אותך יותר בקלות, כמו כן, לא צריך קורס. אם תרצי, בגיל 18 תוכלי לעשות קורס, ולעבוד בתור ברמנית.
 
נמאס לי למלצר...

מה גם שבמקומות שקרובים לי לבית אין אפשרות לעבוד עד השעות הקטנות של הלילה והשכר נמוך.. חשבתי שהואיל ואני גם ככה צריכה את הכסף נואשות.. וכן מבינה משהו באלכוהול אני אוכל להשיג עבודה.. בכל מקרה תודה.. אני חושבת.. אני אמשיך לברר.. אין לי מה להפסיד.
 

Symbolic

New member
בטוחה שאת כ"כ מבינה?

יש לאהוב אלכוהול וסבבה ולדעת שאבסולוט זה וודקה וקוארבו זה טקילה ואמרולה זה ליקר שמנת וכו', ויש ממש להכיר הרבה מותגים של כל הסוגים, לדעת להכין קוקטיילים, להתאים משקה לבן אדם וכו'. אני לא אומר שאת לא יודעת, אולי את כן, אבל אני אומר שאולי עדיין יש לך מה ללמוד..
 

דנה ZX10R

New member
אני חושבת שתמיד יש מה ללמוד, בתחום

הזה במיוחד. כל הזמן מתחדשים ועושים קוקטיילים שונים. אני טועה? לא שאני אומרת משהו ספציפי לגבייה כי אני לא מכירה אותה. זה בנוגע לכל ברמן/ית שחושב/ת שעבר/ה את הכל ויודע/ת הכל.
 

Symbolic

New member
לוא דווקא קוקטיליים

דווקא ברמן רציני לטעמי הוא לוא דווקא אחד שיודע את כל הקוקטיילים שבעולם (כי אין סוף), אלא אחד שיודע להתאים משקה ללקוח ושמבין מאוד במותגים. ככה שאם נכנס לקוח ומבקש וויסקי ארדבג, ואין בבר, אז הברמן יודע (וויסקי מאלט, מעושן יחסית וכו') ויכול להציע מהמבחר שלו מה שיש (לאפרויג או בואומור לדוגמא). קוקטיילים זה לא החלק העיקרי בעבודת הבר. יש כ"כ הרבה מעבר. ככה אני רואה את זה לפחות. אולי בארץ זה יותר קל לעבוד כי אין סטנדרטים ברוב המקומות. לא של הלקוחות, לא של הברמן ולא של בעלי המקום.
 
למעלה