ערב טוב לכולם/ן

חד קרן1

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif במקום הראשון

איזה התרגשות.... פנטום הצאט ----- סוף שבוע עם חן המקורית.... רק תחליט לאן?? חחחחחח
 

חד קרן1

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif במקום השני

פשוט אישה ---- זכית בארוחה משפחתית (ארוחת גורמה) מגדל עזריאלי, קומה 28, המסעדה הכי הכי......
 

חד קרן1

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif במקום השלישי

מדליקה אמיתית ---- זכית בפיצה "האט" משפחתית, + בקבוק קולה של RC ליטר וחצי. חחחחחחחח
 

חד קרן1

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif ובמקום הרביעי

קצפת ואיילת המקורית אתן זכיתן, במנה פלאפאל + מיץ תפוזים טבעי..... חחחח
 
ומה עם פרס ניחומים לאלה שלא

היו כאן, ופספסו את כל הכיף
אהווווווווווווווווווווו אני לבכות והמון
 
ערב מצויןןןןןןן חד קרןןןןןןןןןןןןן

האורחים הגיעו.... ואני פיספסתי את החידון שלך אוףףףףףףףףףףף בוא תתחיל הכל מהתחלה עכשיו הם הלכו חחחחחח
 
קצפתתתתתתתתת

טוב תביאי איזה כדור... ואם זה יבש ...תביאי לי גם שלוק כדי שלא אחנק חחחחחחחחח
 

חד קרן1

New member
../images/Emo41.gif קרן אור לי וחן המקורית

בנות מקסימות שלי, היות ולא הייתן כאן, אני פותח לכן שרשור חדש, שימו לב: 10 שירים בלבד, היות ואני צריך לעזור לאישה,,,, תהנו
 

חד קרן1

New member
ממשיכים עם שירים.....

כלומר.... אני כותב שם של שיר, אתם את שם הזמר/ הזמרת. למקומות,,,, היכון,,,, רוץץץץץץץץ
 
למעלה