במקום הראשון איזה התרגשות.... פנטום הצאט ----- סוף שבוע עם חן המקורית.... רק תחליט לאן?? חחחחחח
ח חד קרן1 New member 17/11/02 #81 ../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif במקום הראשון איזה התרגשות.... פנטום הצאט ----- סוף שבוע עם חן המקורית.... רק תחליט לאן?? חחחחחח
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif במקום הראשון איזה התרגשות.... פנטום הצאט ----- סוף שבוע עם חן המקורית.... רק תחליט לאן?? חחחחחח
ח חד קרן1 New member 17/11/02 #82 ../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif במקום השני פשוט אישה ---- זכית בארוחה משפחתית (ארוחת גורמה) מגדל עזריאלי, קומה 28, המסעדה הכי הכי......
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif במקום השני פשוט אישה ---- זכית בארוחה משפחתית (ארוחת גורמה) מגדל עזריאלי, קומה 28, המסעדה הכי הכי......
ח חד קרן1 New member 17/11/02 #83 ../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif במקום השלישי מדליקה אמיתית ---- זכית בפיצה "האט" משפחתית, + בקבוק קולה של RC ליטר וחצי. חחחחחחחח
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif במקום השלישי מדליקה אמיתית ---- זכית בפיצה "האט" משפחתית, + בקבוק קולה של RC ליטר וחצי. חחחחחחחח
ח חד קרן1 New member 17/11/02 #84 ../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif ובמקום הרביעי קצפת ואיילת המקורית אתן זכיתן, במנה פלאפאל + מיץ תפוזים טבעי..... חחחח
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif ובמקום הרביעי קצפת ואיילת המקורית אתן זכיתן, במנה פלאפאל + מיץ תפוזים טבעי..... חחחח
ק קרן אור לי New member 17/11/02 #86 ומה עם פרס ניחומים לאלה שלא היו כאן, ופספסו את כל הכיף אהווווווווווווווווווווו אני לבכות והמון
ח חן המקורית New member 17/11/02 #89 ../images/Emo41.gifפרס תנחומים לקרן אור לי... אני באה אלייך באריזה מיוחדת חחחחחחחחחחחחח
ח חן המקורית New member 17/11/02 #85 ערב מצויןןןןןןן חד קרןןןןןןןןןןןןן האורחים הגיעו.... ואני פיספסתי את החידון שלך אוףףףףףףףףףףף בוא תתחיל הכל מהתחלה עכשיו הם הלכו חחחחחח
ערב מצויןןןןןןן חד קרןןןןןןןןןןןןן האורחים הגיעו.... ואני פיספסתי את החידון שלך אוףףףףףףףףףףף בוא תתחיל הכל מהתחלה עכשיו הם הלכו חחחחחח
ח חן המקורית New member 17/11/02 #92 קצפתתתתתתתתת טוב תביאי איזה כדור... ואם זה יבש ...תביאי לי גם שלוק כדי שלא אחנק חחחחחחחחח
ח חד קרן1 New member 17/11/02 #88 ../images/Emo41.gif קרן אור לי וחן המקורית בנות מקסימות שלי, היות ולא הייתן כאן, אני פותח לכן שרשור חדש, שימו לב: 10 שירים בלבד, היות ואני צריך לעזור לאישה,,,, תהנו
../images/Emo41.gif קרן אור לי וחן המקורית בנות מקסימות שלי, היות ולא הייתן כאן, אני פותח לכן שרשור חדש, שימו לב: 10 שירים בלבד, היות ואני צריך לעזור לאישה,,,, תהנו
ח חן המקורית New member 18/11/02 #94 חחחחחחח פנטום....נוסעים לסוף שבוע אצל חמותי... תאמין לי זה יהיה הסוף שלנו חחחחחח
ח חד קרן1 New member 17/11/02 #2 ממשיכים עם שירים..... כלומר.... אני כותב שם של שיר, אתם את שם הזמר/ הזמרת. למקומות,,,, היכון,,,, רוץץץץץץץץ
ממשיכים עם שירים..... כלומר.... אני כותב שם של שיר, אתם את שם הזמר/ הזמרת. למקומות,,,, היכון,,,, רוץץץץץץץץ