ערב טוב לי ולעצמי.

hilali1

New member
שכחת את הפיצול

 

שרית7

New member
על מי אתם מהמרים בכוכב נולד?

אני מהיום הראשון הימרתי על יהודה סעדו שיש לו קול ענק והוא גם מאוד מאוד מדוייק ויש לו שליטה מלאה בקול ובכלל יכולות קוליות ומגוון גוונים. אבל יש שם כל כך הרבה חמודים. שלומי סבן פשוט שובה לב וגם חתיך עולמי... והוא הולך להיות ה"הראל סקעת" של כוכב נולד 3 וגם הרוסי מישקה נורא מתוק ויש לו קול לגמרי לא רע וגם החייל החמוד... אבל אני בכל זאת חושבת שסעדו יקח ובגדול. והעונה הזו ללא ספק שייכת לגברים
 
למעלה