ערב טוב אנשים....
קבלו שיר מדהים של ילדת הפלא... נכון שמקודם לא הבעתי דיעה אישית...אבל הפעם הביצוע ממש מיוחד ויפה..יותר מזה לא אוסיף..הוא לשיפוטכם..! הבחורה מקדישה אותו קודם כל לענת בהמון אהבה לכבוד היום הולדת, ומזל טוב ועד 120... ו"לכל חברי הפורום המקסימים שהתגובות שלהם מרגשות ומחממות לי את הלב והמון תודה לכולם.." (ציטוט מלא ממנה..!) מקווה שתאהבו...תהנו..
קבלו שיר מדהים של ילדת הפלא... נכון שמקודם לא הבעתי דיעה אישית...אבל הפעם הביצוע ממש מיוחד ויפה..יותר מזה לא אוסיף..הוא לשיפוטכם..! הבחורה מקדישה אותו קודם כל לענת בהמון אהבה לכבוד היום הולדת, ומזל טוב ועד 120... ו"לכל חברי הפורום המקסימים שהתגובות שלהם מרגשות ומחממות לי את הלב והמון תודה לכולם.." (ציטוט מלא ממנה..!) מקווה שתאהבו...תהנו..