עצומה למען שרי

מאור 87

New member
עצומה למען שרי../images/Emo70.gif ../images/Emo9.gif

כל מי שמסכים עם מה ששרי עשתה (הרסה את הקלטת) שישרשר את ההודעה שלו פה.. לדעתי כולם (בפורום וגם ב-24) ממש הגזימו עם השנאה לשרי.. בסך הכל היא היחידה שעובדת לפי ההגיון.. דיויד ממש אידיוט אם הוא חושב לעזור לקית. קית תמים מדי והוא לא מבין שהוא ייכנס לכלא אם כל זה יפורסם. אז... כל מי שמסכים אתי (ועם שרי..
) שישרשר הודעתו פה.. (ובלי
בבקשה
)
 

Crossface

New member
לא מסכים

שונא אותה האמת היה די צפוי הקטע הזה כל העניין עם הקלטת
 
זה בכלל לא היה צפוי

איזו טיפשה היא גם אני שונא אותה. משהוא מוכן לספר לי על כל העניין הזה. זה הקטע היחיד שלא הבנתי
 
לא הבנתי את:

קית הקליט את קארל אומר מה? ולמה רוצים להשמיד את הקלטת? היא יכולה לעזור לפאלמר או להפך? ובקיצור תתחילו מההתחלה בבקשה (מה רוצים לפרסם?)
 

cj20

New member
תשובות:

קית הלך לקארל ואמר לו שהוא רוצה להסגיר את עצמו למשטרה על מה שקרה לפני כמה שנים (האונס של אחותו וזה שהוא בטעות הרג את האנס) וגם להגיד לו שהוא יודע שהוא (קארל) ארגן את השריפה במשרד של הפסיכולוג של קית (ד"ר פרגאמו) כי קית סיפר לו בפגישות את האמת על מה שקרה אז בקיצור כשקית אמר את כל זה לקארל הוא הקליט את הכל כולל את מה שקארל ענה לו: הוא אמר לו שכדאי לו לרדת מהסיפור כי אם לא אז יש ראיות שיפלילו אותו ברצח של פרגאמו וקארל ידאג שימצאו אותם ובעצם הוא יפליל את קית בהכל. קית הביא את הקלטת לאבא שלו כדי שיוכלו לפרסם את זה ויהיו להם ראיות נגד קארל אבל שרי לא רצתה שדיוויד יפרסם את זה כי היא טענה שזה יפגע בסיכויים שלו לנצח בבחירות. דיוויד שם את הקלטת בכספת וכשחזר לשם הוא לא מצא אותה ושרי אמרה לו שהיא השמידה אותה ואז הוא אמר לה שהוא נורא מאוכזב מזה שהוא צדק - הוא שם בכספת קלטת מזוייפת לראות אם שרי באמת תשמיד אותה כי הוא כבר לא בוטח בה ובקיצור הוא התעצבן ויצא מהחדר בהכרזה שהוא רוצה שיארגנו מסיבת עיתונאים עוד שעה (מן הסתם, כדי להודיע על כל הקטע עם קית...) עכשיו מובן?
 

Chen21

New member
שרי מעצבנת!

לא יכולה להסביר את זה אבל אפילו בלי קשר לדמות שלה... הפרצוף שלה מעצבן אותי.. היא פשוט אישה רעה ותחמנית~! טוב שלא נכנסתי לזה יותר מדי
 

Grand Master G

New member
מהה??

אז רגע, אני היחיד פה למען שרי?
תעזבו אותה כבר, היא היחידה שפועלת בהגיון!! בסוף אתם תראו שצדקתי..
 

מאור 87

New member
אווופס...

זה הייתי אני שכתבתי את ההודעה האחרונה.. (שכחתי להחליף את השם..)
 
למעלה