עצה בקשר ל LE50-4ORE
רציתי לשאול את דעתכם על מחשב נייד של LG דגם LE50-4ORE כולל 3 שנים אחריות. המפרט של המחשב, להלן: Dothan 1.73GHz 512DDR2 40GB כרטיס מסך ATI Mobiliti Radeon Pci Express 200M 128MB המחיר הוא כ-6 אלף שקל. אבקש לקבל המלצות האם המחיר סביר לדעתכם, יתרונות וחסרונות של LG בכלל ושל המחשב הנייד הזה בפרט. בנוסף למביני עניין חשוב לי לדעת על איכות הכרטיס מסך ביחס לכרטיסי מסך אחרים שמוצעים למחשבים ניידים בחברות אחרות במחירים אלו. תודה מראש
רציתי לשאול את דעתכם על מחשב נייד של LG דגם LE50-4ORE כולל 3 שנים אחריות. המפרט של המחשב, להלן: Dothan 1.73GHz 512DDR2 40GB כרטיס מסך ATI Mobiliti Radeon Pci Express 200M 128MB המחיר הוא כ-6 אלף שקל. אבקש לקבל המלצות האם המחיר סביר לדעתכם, יתרונות וחסרונות של LG בכלל ושל המחשב הנייד הזה בפרט. בנוסף למביני עניין חשוב לי לדעת על איכות הכרטיס מסך ביחס לכרטיסי מסך אחרים שמוצעים למחשבים ניידים בחברות אחרות במחירים אלו. תודה מראש