ליהי האחרת
New member
עצב שכזה....
לוויתי עכשיו את בני לחזרה לקראת המופע הגדול שיתקיים בקיבוץ ביום שישי. בדרך חזרה הביתה, עברתי ליד בית האבות הקיבוצי. היה שם אדם מבוגר, מבוגר מאוד, כולו רועד ובוכה שניסו להעביר אותו מכיסא הגלגלים לקלנועית. ראו על פניו את הפחד, והוא מירר בבכי... הפנתי את פני והמשכתי ללכת קדימה. לא יודעת למה, אבל דמותו לא משה מפני... והדמעות החלו לזלוג.... אני לא חושבת שהתמונה הזאת תשכח ממני....
לוויתי עכשיו את בני לחזרה לקראת המופע הגדול שיתקיים בקיבוץ ביום שישי. בדרך חזרה הביתה, עברתי ליד בית האבות הקיבוצי. היה שם אדם מבוגר, מבוגר מאוד, כולו רועד ובוכה שניסו להעביר אותו מכיסא הגלגלים לקלנועית. ראו על פניו את הפחד, והוא מירר בבכי... הפנתי את פני והמשכתי ללכת קדימה. לא יודעת למה, אבל דמותו לא משה מפני... והדמעות החלו לזלוג.... אני לא חושבת שהתמונה הזאת תשכח ממני....