ענף עץ השקד?

UriKadoori

New member
ענף עץ השקד?

שלום, אני חדש כאן בפורום מה שלומכם? רציתי לדעת (ואני מצטער אם כבר דנו בזה קודם) אם יש כאן מישהו שיש לו הוכחות לקיום אותה "יוחי" או "אוחי" מסתורית שהשם המלא שלה הוא "היא אוחזת בענף עץ השקד" או משהו כזה? שמעתי את הסיפור הזה אינספור פעמים, כל פעם על איזור אחר בארץ, ותמיד זה היה "חברה של חברה של חברה שלי" או איזה מקור דומה... מישהו מכיר? ...ובאותו עניין, האם מישהו גם מכיר את אותה אחת שקראו לה "אכזבה"? שמועות מספרות שלא רק שיש אחת כזאת, אלא היא גם התאבדה.. מעניין למה... בקיצור, אשמח אם מישהו יודע קצת בנושא..
 

fate spinner

New member
הנה כמה תשובות

אוחזת ענף עץ השקד היא כנראה ממש ממש עשירה. כי אנשים סיפרו לי שהיא חברה של חברה שלהם/אחות שלהם והיא גרה בכפר יהושוע, רמת ישי, טבעון, כרמיאל, רמת גן ותל-אביב בקיצור אני נוטה להאמין שהיא לא קיימת כנ"ל לגבי אכזבה ובהמ"ה לכל מי שמכיר את הסיפור
 

WallFlower

New member
האישה הנ"ל חיה וקיימת...

הייתה עלייה כתבה בלאישה שהסבירה למה ההורים שלה קראו לה כך...אם אני לא טועה גם לאחותה היה שם מיוחד... אם תריץ חיפוש על זה אני בטוחה שתמצא עוד פרטים כיוון שדיברנו על זה די הרבה בזמנו... לגבי אכזבה - כשהסיפור סופר לי, אכזבה הייתה בת זקונים למשפחה מאוד גדולה, כשכל אחיותיה הגדולות היו בנות. ההורים כמובן ציפו לבן וכשהילדה נולדה הם התאכזבו נורא וקראו לילדה אכזבה. לגבי ההתאבדות - אין לי מושג מה עלה בגורלה של אותה ילדה אבל למסכנה קוראים אכזבה.
יש שרשור בפורום תרבות עברית שעוסק בשם המוזר ובעוד מיליון שמות מוזרים ודווקא לא נראה לי שהזכירו שם את בהמה שזה ר"ת של משהו כמו ברוך הבא מלך המשיח...
 

UriKadoori

New member
תודה על הלינק

זה באמת שרשור מעניין מאוד... אבל אחרי שקוראים את כל המיליון תגובות זה נראה יותר ויותר שאותה "אוחזת" לא קיימת.. שזה היה רעיון (שלא התקבל)של ההורים שלה כפי שסופר ע"י אחות שלה ל"מעריב לנוער" לפני המון שנים... ועדיין היו כאלה שנשבעו שהם מכירים אותה אישית דרך חברים קרובי משפחה וכו.. אבל לגבי "אכזבה" אני מבין שהסיפור אמור להיות נכון?
 

dont bug me

New member
חחח

גם אני חשבתי על זה המון....לי אמרו שאוחזת בענף עץ השקד גרה בקיבוץ בית זרע בצפון. וגם על אכזבה שמעתי...
 
למעלה