על ריקודי הבטן שלי

שמש א

New member
על ריקודי הבטן שלי

אני למדתי רק שנה וחצי אצל מירי אלון באיזור הצפון, אם מוכר למישהי.... זה הריקוד היחיד בחיים שלי שהצלחתי לבצע, לזוז עם קצב והדבר שהוביל אותי לחוש את הנשיות שבי. מאז נדדתי דרומה ומאוד חסר לי הלימוד אצלה, היא מלמדת את הריקוד ללא לימוד טכניקה ממש, אלא אתה מגיע לזה די לבד... קצת שונה וקשה להסביר. בכל מקרה, האם מישהי שנכנסה הנה עוד לומדת אצלה ואולי יודעת אם מירי מלמדת היום גם במרכז? (וחוץ מזה, בואו נתחיל להחיות את הפורום...)
 
בואו באמת ../images/Emo8.gif

אישית, שמעתי על מירי אלון, באיזה אתר שחיפשתי בו מידע בנושא מצאתי אותה ברשימת 5 הרקדניות הטובות ביותר בארץ, בנוסף, אני חושבת שקראתי עליה בעוד מקום- אם כי כרגע אני לא ממש זוכרת היכן. מה שכן, באותו אתר שדירג אותה בין הרקדניות המפורסמות בארץ- היה גם טלפון שלה. נשמע לי קצת מוזר- אבל מאד יתכן שזה המספר שלה. אם את רוצה- אחפש אותו שוב. מה שאת מתארת בקשר ללימוד אצלה- דווקא מאד מעניין אותי. גיליתי על עצמי שבלומדי ממורה רק מהסתכלות- הריקוד שלי, תתפלאי לשמוע, לא היה בכלל מהבטן! הוא היה מהגב!! מאחר שתמיד היתה לי בטן שמנמנה של בחורה שמנמנה, השרירים בה היו מאד רפויים, זאת בניגוד לשריר הגב שלי- שאיכשהו תמיד היו מאד חזקים, אולי כדי לפצות על חולשת בטן, וכך נוצר מצב שהיה לי יותר קל לרקוד "דרך הגב"
מישהי שמבינה בזה תסתכל בי ותראה את ההבדל- אבל מישהו שלא מבין מוצא את זה חינני לא פחות... יחד עם זאת, כשעברתי למורה אחרת, כי עברתי גם אני מהצפון אל הדרום
היא התחילה ללמד מ-0 כל תנועה, תוך נתינת דגשים- וחשוב מזה- התבוננות אישית בכל אחת מהרוקדות ונסיון להביא אותה לתנועה קרובה ביותר לאופטימלית. כשעשיתי את התנועות כפי שהיא דרשה ממני לעשות אותן- גיליתי שנתפסת לי הבטן! לצערי, הקורס הזה גם לא נמשך יותר מדי, ורק נודע לי באמצעותו שאני רוקדת יותר מדי עם הגב והישבן- במקום עם המותניים והבטן- ואני מקווה שבקורס הבא שארשם- אשים לב לעניין ביתר שאת. אבל אולי בכל זאת תסבירי לי על הטכניקה שלמדת בה אצל מירי?
 

שמש א

New member
אז ככה

בעקרון, מהות הלימוד היא לחזק את הביטחון עצמי, להגיע למודעות עצמי. למשל דרך משחק, ממש תיאטרון (אגב, היא היתה פעם מורה לתיאטרון). סתם דוגמה, יצא לנו למשל שהיינו צריכות להביע רגשות בג'יבריש... ב 10 דקות בשיעור שהיתה שמה מוסיקה, או שעמדנו מאחוריה, מול המראה והיא נתנה דגש על ריקוד מהבטן, ממש אמרה לנו "תציירו עיגול עם ה X" וכאלו, או שהיינורוקדות לבד עם מוסיקה. לפעמים היינו שוכבות על הרצפה בחושך ומתחילות לרקוד לצלילי מוסיקה, לא בהכרח מוסיקה של ריקוד בטן. איזה קטע שאת רוקדת מהגב, פעם ראשונה שאני שומעת על דבר כזה. אני יודעת שבהתחלה כולן מפעילות את הרגליים, אבל מהגב... מדליק, מרתק. על מירי אלון, אני יודעת שבמנו עברה דירה לעין-הוד, אבל מאז נעלמו עקבותיה, מבחינתי כמובן. מאמינה שכשהטלפון שלה יגיע אלי, זה יהיה הרגע שבו אני צריכה לחזור לזה.
 
נשמע נהדר!!!

ממש מגדיל שוב את החשק להירשם לקורס אצל מישהי מקצועית ממש... איך וכמה זה היה מבחינת שעות? כלומר, כל המקומות שהייתי איתם במשא ומתן עד כה- דיברו על שעה בשבוע- לי זה נראה ממש מעט. אני מנסה לחשוב- איך מכניסים את כל מה שסיפרת לנו כאן בשעה... ועוד רק פעם בשבוע... אז נכון שבבית אני מנסה לעשות בעצמי- אבל עדיין נראה לי לא מספיק. אז לא הבנתי, את רוצה או לא רוצה את הטלפון של מירי אלון?!
 

mirchell

New member
גם אחותי למדה אצל מירי אלון

שמעתי שהיא אדם מדהים...
 

שמש א

New member
היא בהחלט מיוחדת במינה

רקדנית... השיעורים ארכו כשעה וחצי והיו מספר קבוצות בשבוע, אני הגעתי רק לשיעור אחד בשבוע, אבל מי שרצתה הגיע לכולם. אשמח לקבל את הטלפון, רק אם זה לא מסובך... תודה!
 
למעלה