על נאצים ופצצות אטום

Summer Wine

New member
איך זה יפגע בשרשרת המזון?

בעלי חיים בשבי לא נמצאים בשום שרשרת מזו חוץ מ- אדם<פרה\תרנגול\חזיר. כל שרשראות המזון בטבע במיילא הושחטו על ידי האדם, גם ע"י תעשיית הבשר, שהיא המזהמת ביותר. (בסופו של דבר פוגע גם באדם) כשאתה אוכל בעל חיים, אתה אוכל בשביל שניים- גם את כל מה שבעל החיים אכל בכל חייו. נגיד שזאת פרה שאוכלת הרבה סויה- בשביל לגדל סויה הורסים יערות גשם (פגיעה באדם) ובמקום להשקיע את המים והשדות לגידול אוכל לאנשים, מגדלים שם סויה בשביל להאכיל בע"ח. אנחנו אוכלים בשביל שניים בזמן ש24 ילדים גוועים ברעב. בסופו של דבר, גם אנשים שסובלים. אבל "יפה נפש" זה דבר להתבייש בו, בשר זה "חיוני" לגוף, אז פשוט אפשר להתעלם מכל זה, במיילא אנחנו לא רואים את זה.
 
אם בני אדם יימנעו מאכילת בשר

הם יאכלו הרבה יותר מזון מן הצומח וכך יווצר מחסור במזון לבעלי חיים. אני לא התייחסתי לבעלי חיים בשבי. לבעלי חיים חופשיים בטבע יהיה פחות מזון אם כולם יהיו צמחוניים.
 

Summer Wine

New member
אם עד אז ישארו בעח חופשיים בטבע

דבר ראשון. שנית- מגדלים המון צמחים רק בשביל להאכיל בע"ח בשבי, וכל הכמות הזאת יכולה להאכיל את כל בני האדם בעולם. אז אם כולם יהפכו לצמחונים- לא נצטרך יותר שטחים לחקלאות מאשר אלה שקיימים כבר.
 

eoli

New member
היהדות מוקיעה כל פעולה שגורמת

לבעלי-חיים לסבול בכל אופן שהוא,ואין הצדקה ,גם במדעי הרפואה, לכך. יש הרבה שמודעים כמוך לסבלם של בעלי-החיים,אבל כשהמדע שולט בכיפה,ויש לו מעריצים עיוורים, כמו שיש כמה חבריס בפורום הזה ,אז קולינו ימשיך להדהד במרחביו של המדבר עד אינסוף.
 

אנטוליו

New member
../images/Emo201.gifאינני תופס איך אפשר לומר ש

היהדות מוקיעה כל פעולה שגורמת לבעלי-חיים לסבול בכל אופן שהוא. את בכלל מכירה את היהדות, ברית מילה, פולחן העלאת קורבנות בבית המקדש, מנהג הכפרות, שחיטה כשרה וטבח שנתי בהר מירון? רוצה כמה קטעי וידאו? הנה, שני קטעים:
 

eoli

New member
אינך חייב לתפוס כלום.משהו מכריח אותך ?

ממתי היהדות מצווה על טקס המילה לבעלי-חיים,אאי"כ אתה שור או עז ! פולחן העלאת הקורבנות היה מאד מיותר,והסבר לכך תמצא בכתבי הרמב"ם. אני לא זוכרת את המקור,אבל זה בוודאי לא מעניין אותך. מנהג כפרות אינו מחייב הקרבת קורבן של בעלי-חיים, אפשר להמירו בכסף. שחיטה כשרה מונעת סבל מבעלי-חיים,והרי זה יהיה בלתי אפשרי לאלץ את כולם להיות צמחונים. טבח שנתי ? חחחחח הרי בימינו יש כמה פעמים טבח שנתי ,ולא רק בהר מירון. אתה נאיבי אם אתה חושב שאפשר לאסור על אכילת בשר.
 

MetalSinagouge

New member
איפה ראית את הסרט?

אמר כבר, לאו צה סיני אחד, שבנצחון מלחמתי הצד המנצח צריך להתאבל בדיוק כמו הצד המפסיד, על שנאלץ להשתמש בכוח כדי לפתור סכסוך. הסיסמא של היסטוריית המלחמות האמריקאית צריכה להיות: It's not fascism if WE do it. את כל עניין הנקמה אפשר לומר ולהדגים בצורה הכי טובה על התרבות היפנית אומנם (סמוראים, יאקוזה).
 
כבר אמרתי לכם - המוסר הוטנטוטי .

נתחיל בנאציזם . האנגלים הפציצו את המבורג ואת דרזדן הפצצות "מרבד" שזה שיטוח העיר בצורה שיטטית שורה אחרי שורה . לא שאני מרחם עליהם אבל כך זה נעשה . בסוף המלחמה לא היה צורך בניוווט לגרמניה . המפציצים טסו בטור ארות יומם ולילה והיו המסלולים ברורים בלי ניווט . היפאנים רצחו בקושי חצי מיליון סינים . מאו צה דונג רצח 70 מיליון במהפכות שלו . לכן הורידו אותו מהשלטון ומינו את דנג הסיאו פינג , שביצע מהפכה כלכלית ותעשיתית בלי הרג המוני . האמריקאים זרקו את ליטל בוי ופאט מאן כי רצו לחסוך בחיי חילים אמריקאים . הזחילה מאי לאי הייתה כרוכה בקורבנות אמריקאים רבים . לדוגמה איוו-ג'ימה . שם נהרגו 27.000 אמריקאים מול 22.000 יפנים . המלחמה בין 1914-18 והמלחמה בין 1939-45 לא היו מלחמות עולם . אלה היו מלחמות בין מעצמות קולוניאליות על השליטה בקולוניות . למעשה בין האנגלים והצרפתים שהיו אימפריות קולוניאליות ובין גרמניה ובנות בריתה שרצו להיות קולוניאליות . בעיקרה זו הייתה מלחמה אירופית אחת "מלחמת 30 השנה" עם הפסקה באמצע . למרות הניצחון הצבאי , המנצחת האמיתית היא גרמניה שהיא מרכז אירופה המאוחדת . אנגליה וצרפת איבדו את הקולוניות . לרוע מזלם של הגרמנים האנטישמיות שלהם דפקה אותם . אם מנהיגות גרמניה הייתה "פילושמית" במקום אנטישמית פצצות הגרעין היו נופלות על מוסקווה ולנינגרד . מלחמות הן דבר מכוער , מרושע , אכזרי ,פוגעני , חסר מוסר ומצליח ! VAE VICTIS . אבל אין לדעת מראש מי .
 

davidmaur

New member
על פי שיטתך , לא צריך להילחם ברוע

כי עצם המלחמה ברוע היא רוע בעצמה. הרי כדי לנצח את הנאצים ואת היפנים (שאכזריותם כמעט השתוותה לאכזריות הנאצים-עיין ערך -הגשר שעל נהר קוואי) יש צורך להפציץ ערים שלמות כמו הירושיממה ודרזדן שבגרמניה ולהרוג חפים מפשע.ולכן צריך להיכנע לאותם רעים ולא להילחם בהם שחס וחלילה לא נפגע בחפים מפשע. זהו ההגיון שלך סים-סים!
 

SimSim314

New member
לא מדוייק

צריך להבדיל בין אוכלוסיה חפה מפשע (תינוקות, נשים, זקנים), לבין חיילים. ההבדל הוא שחייל יכול להיהרג אבל גם להרוג. חייל יכול להתגונן, לעומת אזרחים. אמריקאים איבדו חיילים בקרב, אבל הם רצחו אנשים חפים מפשע. אני יודע החיילים היפנים היו אכזריים, וכך גם הנאצים. אבל מסיבה זאת אסור להרוג אנשים תמימים. זה כמו שאנחנו נתחיל לזרוק פצצות על אוכלוסיית עזה, בגלל שיש פיגועים. לדעתי זאת פעולה לא מוסרית בעליל. במיוחד שלדעתי לא היה שום צורך לזרוק את הפצצה על עיר מאוכלסת, אפשר היה לזרוק אותה על איזשהו כפר קטן או מקום לא מאוכלס, ולאיים שהפצצה תיזרק על עיר. פעולת פצצות האטום, והסבל שנגרם בגינה משתווה לסבל של מחנות ריכוז נאציים. אז אמרקיאים נלחמו ברועה, אבל הם גרמו סבל לאוכלוסיה לא פחות מהגרמנים, ובכך הם עצמם הפכו לרועה.
 

davidmaur

New member
אתה כל כך תמים?

אתה באמת חושב שאפשר היה לאיים על הטלר או על היפנים על ידי איומים מילוליים או על ידי מחיקת כפר קטן?אתה לא חושב שאתה מגזים כאשר אתה משווה הריגת 100,000 תושבים בפצצת אטום עם שואת עשרות מליוני היהודים , ההומוסקסואלים , הפרטיזנים וכוי. תודה לאל שאתה לא היית שם לקבל החלטות אחרת אני לא הייתי פה לענות לך.
 

SimSim314

New member
קודם כל היה מספיק בהפגנת כוח

יפן היתה על סף התשישות של היכולות הצבאיות שלה. היא היתה נכנעת גם בתנאי שהיו רק מפגינים את יכולות הפצצה. וכל זה עדיין לא תרוץ לרצוח בדם קר 250 אלף יפנים, חפים מפשע. האם לדעתך עלינו לפוצץ את עזה? וזה בגלל ששום דבר אחר לא יעצור את חמאס? יאלה בוא נהרוג זקנים נשים וילדים כעוות נפשנו. האם אתה מדבר על כמות ? אז 250 אלף ביומיים, זה השיא של כל הזמנים, היטלר לא יכל היה לעשות זאת. אמריקאים השתוללו יומיים, היטלר השתולל 9 שנים, קח זאת בחשבון. אבל יתרה מכך, אני לא מדבר על ההרוגים אלא על סבלם הרב של ניצולים חפים מפשע, שלא היו יכולים להגן על עצמם. וזה כולל גם יהודים, גם יפנים, וגם סינים.
 

davidmaur

New member
אני בעד לפוצץ את מי שהוצה לפוצץ אותי

גם במקרה של של הריגת אזרחים שבמקרה של עזה לא כל כך חפים מפשע מכוון שהם הביאו את שלטון החמס לשלטון ומוכנים להיות מגן אנושי עבור יורי הקסמים. אני לא רוצה אפילו לדמיין מה היה קורה אם ליפנים או לגרמנים או לחמס היתה פצצת אטום או שהאמריקנים היו משתהים מטעמים הומניטרים להכניע אותם והנאצים היו משיגים בזכות זה פצצת אטום. מלחמה ברוע אינה גן של שושנים ידידי!
 

SimSim314

New member
טוב בסדר, אתה בעד להרוג אוכלוסיה תמימה

בעצם אתה בעד טרור. האמת זה בדיוק נקודת מוצא של הטרוריסטים, רק שהם הצד השני של המטבע. הם אומרים שאמריקאים הם כופרים באללה, ולכן מגיע להם עונש מוות, לכולם, ולכן מצווה לפוצץ אותם. אותו הדבר אומר אתה, או אותו אמריקאי שזרק פצצת אטום, כל היפנים ראוי שימותו, בגלל שהם לא מאמינים בערכים של שויון דמוקרטיה וחופש. אותו יפני לא עשה עוול לאף אחד, והסיבה שהוא מת, זה בגלל שהממשלה שלו מושחתת. אתה אומר שתושבי עזה בחרו בחמאס, אבל אתה מתעלם מכך שלא היתה להם הרבה בררה. סה"כ אתה אומר שטרור הוא טוב, בתנאי שזה מהצד שלנו. כלומר זו מלחמה רעיונית, אשר בגינה סובל האזרח הפשוט, שהוא חף מפשע.
 

davidmaur

New member
לעולם לא אמרתי שצריך לפוצץ אזרחים תמימים בגלל

שאינם מאמינים בערכים של שוויון דמוקרטיה וחופש. אלא אמרתי שצריך לפוצץ כדי להגן על עצמך . אני לא מאמין במלחמות קודש וגיהד למיניהם או במלחמה רעיונית כפי שהתנסחת אלא אני מאמין שצריך להלחם במי שרוצה להשמיד אותך גם במחיר של הרג אזרחים. כאשר אדם מתגייס לצבא , הוא צריך לקחת בחשבון שהוא עלול להרוג חפים מפשע. אם הממשלה של אזרח יפני או אזרח גרמני (בזמן מלחמת עולם השניה) או אזרח עזתי מושחתת ,אז חובה עליו להילחם בה אפילו בסיכון חייו. אם הוא נוקט במדיניות שב ולא תעשה הוא נושא באחריות אי עשייתו. המהפכות הגדולות באו מתוך אזרחים שסרבו לשבת ולסבול וקבלו החלטה להילחם .
 

SimSim314

New member
אוקי אז מדוע לדעתך עדיף להגן על עצמך

במחיר של חיי אדם חפים מפשע, מאשר לבצע מלחמה ולהרוג אזרחים למען מטרה קדושה? האין אתה גם, רואה בהגנה עצמית מטרה קדושה? בעצם אתה מתוך התרוץ של הגנה עצמית, מרשה לעצמך לבצע את אותם הזועות שהנאצים עשו, מתוך מלחמת נאציזם (שהיא מטרה נעלית בעיניהם).
 
הגנה עצמית צריכה להיות מידתית

אחרת מדובר באגואיזם. אם אדם אחד העל מנת להציל את חייו הורג את זה שמאיים ויחד איתו גורף מיליון חפים. מה הוא בעצם אומר: מי שבא להרוג אותי אני אהרוג אותו ולא מעניין אותי במה זה כרוך, מצדי שכל העולם יישרף. בעצם הוא טוען שהדם שלו יותר אדום מדם של כל אחד אחר. לכן, אני מסכים שלא הייתה מידתית ההתקפה הגרעינית של ארה"ב על יפן וגם לגבי המאבק בטרור שמקורו בעזה נחוצה מידתיות. אבל המידתיות פועלת גם בכיוון ההפוך. אם על מנת להציל מיליון צריך להרוג חף אחד-אם כל הצער שבדבר יש לעשות זאת.
 

davidmaur

New member
קריטריון המדתיות הוא יעילות התגובה ולא

מספר האבדות שאני גורם לאויב. אם על מנת למנוע הרג של 100 אני נדרש להרוג 100 או 200 מהצד השני, אז יש לעשות זאת. קל וחומר שאם נדרש להרוג 100000 אנשים חפים מפשע בפצצה אטומית על מנת למנוע הרג של מליוני חיילם אמריקאים או עשרות מליונים אזרחים סיניים קוראנים שתחת כיבוש היפני , אז יש לעשות זאת. הרג של בודדים מהצד השני אינו מהווה הרתעה מספיקה בפני אויב אכזר.ואני שוב אומר, תושבי הירושימה ונגזקי נושאים באחריות אי התקוממות נגד השלטון המושחת שהמיט עליהם אסון
 

SimSim314

New member
וכמובן אני אחראי על כל השטויות של אולמרט ?

בחייך, אם מישהו ירצח אותי, בגלל שראש הממשלה שאני לא הצבעתי לו, שאני לא מכיר, ודוגרי גם לא מעניין אותי, ויבוא ערבי וירצח אותי בגללו, זה נראה לך צודק? יש בזה הגיון מינימלי ? גם קח בשחבון שיפן היתה מאד טוטליטארית, הם חינכו חזק להעריך את הקיסר, דוגמת סטאלין. ולכן היה שם הרבה כוחניות, וזה לא היה בחירה חופשית של העם. גם בהיטלר בחרו נדמה לי פחות מ 30% מהאוכלוסיה, אבל מה ? פתאום כל העם הגרמני (70% שבכלל התנגדו להיטלר) יצאו אשמים ? זה לא שטות ?
 

davidmaur

New member
חופש הבחירה שלך אינו ניטל ממך גם אם אתה חי

במדינה טוטליטרית. אני יכול לבחור להיכנע לחינוך הקלוקל שקבלתי ויכול גם לבחור לזרוק לפח ולהתקומם.זה שגרמני לא הצביע בשביל הטלר עדיין לא פותר אותו מאדישותו. דרך אגב , מה אתה עושה אתה על מנת להתקומם נגד אולמרט? האם אתה מסתפק בלא להצביע בשבילו? ואם אולמרט היה דקטטור , האם היית מסכן את חייך להעביר אותו מהשלטון?
 
למעלה