יש מצב לסימטריה מושלמת ?
מכיר את הקלישאה : להפסיד בכבוד ? וגם "איזהו גבור הכובש את יצרו" ? לעניין יש כמה גורמים האחראים להפסד במלחמה: 1. טפשות וטמטום (אסטרטגיה ולוגיטיקה שאבד עליהם הכלח) ,ולכן מי שאמור לשאת באשמה הם הפיקוד העליון ולא הפקוד. 2. האידיאולוגיה לצאת למלחמה אינה משכנעת ,ולכן הפסד בקרב ,הוא הפסד של האחראים על החינוך ולא אחריותו של הפקוד. 3. משאבים כלכליים ואנושיים אינם מאפשרים ייצור (או רכישה) של נשק חדיש,ולכן הקרב אבוד מראש ( מדינות נחשלות) . לאור הנאמר, החיילים הזוטרים אינם אשמים . מעבר לכך, מלחמה מעוררת את התכונות הבסיסיות (חייתיות) שבאדם (נעזוב פרשנות פסיכולוגית) , ולכן נמצא גילויים של אכזריות חייתית,ובמקביל, יש את הלוחמים שהתכונות האלה תהיינה בבלאנס,ולכן גם גילויים של חמלה לא תיהינה בלתי-אפשריות,לכן לא תיתכן לעולם סימטריה מושלמת. בקיצור : מלחמה כמו מלחמה הכככככל אפשרי .
מכיר את הקלישאה : להפסיד בכבוד ? וגם "איזהו גבור הכובש את יצרו" ? לעניין יש כמה גורמים האחראים להפסד במלחמה: 1. טפשות וטמטום (אסטרטגיה ולוגיטיקה שאבד עליהם הכלח) ,ולכן מי שאמור לשאת באשמה הם הפיקוד העליון ולא הפקוד. 2. האידיאולוגיה לצאת למלחמה אינה משכנעת ,ולכן הפסד בקרב ,הוא הפסד של האחראים על החינוך ולא אחריותו של הפקוד. 3. משאבים כלכליים ואנושיים אינם מאפשרים ייצור (או רכישה) של נשק חדיש,ולכן הקרב אבוד מראש ( מדינות נחשלות) . לאור הנאמר, החיילים הזוטרים אינם אשמים . מעבר לכך, מלחמה מעוררת את התכונות הבסיסיות (חייתיות) שבאדם (נעזוב פרשנות פסיכולוגית) , ולכן נמצא גילויים של אכזריות חייתית,ובמקביל, יש את הלוחמים שהתכונות האלה תהיינה בבלאנס,ולכן גם גילויים של חמלה לא תיהינה בלתי-אפשריות,לכן לא תיתכן לעולם סימטריה מושלמת. בקיצור : מלחמה כמו מלחמה הכככככל אפשרי .