על מיונים, צווים ומה שביניהם.

Butza

New member
מצטערת,

אהל יש כמה דברים שלא ברורים. את אומרת שזה שקיבלתי עכשיו מיון מסוים לא אומר שאני לא אקבל מיון אחר אבל השאלה שלי היא כזאת אם עכשיו כבר שולחים מיונים למשל ללוחמות בסבב מיונים הבא ישלחו שוב? אני רוצה הדרכת יח"ש ויש כאן בנות שכבר קיבלו בסיבוב הזה בסיבוב הבא יהיו שוב מיונים להדרכת יח"ש?
 
כעיקרון אמור להיות

כיוון שיש בחורות צעירות שנולדו בסוף השנה האזרחית אך עדיין שייכות לשנתון שלך. אך במידה ויסגרו את המכסה במיון הנוכחי לא יהיו מיונים (מה שלרוב לא קורה). מה גם שלא מובטח לך שישלחו לך דווקא את המיון הספציפי הזה בסבב הבא.
 

Butza

New member
אז מה צריך לעשות?

תשמעי,הבנתי בכל מה שקשור לתפקידים או שאת מדריכה או שאת פקידה אין לי כוונות להיות פקידה אני לא הולכת לשבת במשרד אני מדריכה מאז שאני מכירה את עצמי קיבלתי במנילה את כל התפקידים שיש בהדרכת יח"ש הפרופיל שלי לא מקביל אותי [97] קב"א 52..אין שום סיבה בעולם שנאי לא אקבל את המיון הזה! סימנתי בשאלון בצו ראשון על כל מה שקשור לתפקידי הדרכה שאני רוצה המידרה רבה מאוד ושנאי אוהבת להדריך ושאני יודעת להדריך אז תגידי לי מנסיונך או לדעתך מה אני צריכה לעשות עכשיו כדי להבטיח את המקום שלי שם? כי אין שומדבר אחר שהצבא מציע לי שמתאים לי
 
אי אפשר להבטיח את המקום שלך שם

וזה בולשיט מה שאמרת יש המון תפקידים מעניינים בצהל שאינם פקידותיים ואינם הדרכתיים, הכל תלוי בגישה האישית שלך. לשבת במשרד לא אומר בהכרח תפקיד פקידותי. נתונים הכל טוב ויפה על הנייר היבש אבל הם לא אומרים יותר מידי את יכולה לבקש, לשלוח מכתבים ללשכ"ג שמתארים כמה את רוצה את התפקיד ואם יש לך המלצות ממסגרות הדרכתיות שונות תוסיפי אותן. במקביל אני מציעה לך לבדוק באיזה עוד תפקיד תוכלי להנות כיוון שיש סיכוי שלא תקבלי את התפקיד הזה, ורק שתדעי, מי שעושה את התפקיד זה האנשים לא אף אחד אחר, אם תבואי בגישה חרא גם התפקיד יהיה חרא.
 

Butza

New member
אחרי חפריה של חצי שנה

בכמעט כל תפקיד נשי הקיים בצבא ממאמרים ועד לאנשים ששירתו ומשרצים זה מה שוקרה או תעשי משו שקשור לנייר, מחשב, ועל התחת או שתהיי מדריכה, ותדריכי. תפקיד משרדי= לא אני. עם שנתיים אני אצטרך לעשות עבודה במשרד מעניינת או לא מעניינת אני לא אשרוד הרבה זמן אני לא מסוגלת. אני לא יכולה -לא- להיות מדריכה אין לי משו אחר....
 
שוב, זה עניין של גישה

ועם הגישה הזו את פשוט לא תהני יש הרבה תפקידים שהם לא רק משרדיים ותאמיני לי שאני חפרתי הרבה יותר ממך בתפקידים הצבאיים כי גם התעסקתי עם כח אדם בצבא. אם את תבואי בגישה של זה לא אני וזה מעפן אז זה יהיה חרא וזה יהיה מעפן וזו גישה שלא תוביל אותך לשום מקום בהצלחה בכל מקרה.
 

Butza

New member
להפך

אני כולי עם מוטיביציה אני לא רואה בצבא מן חובה מעפנה כזו שרק תעבור אני פשוט רוצה לעשות משו שנראה לי משמעותי אני לא אומרת שאני לא יכולה שומדבר חוץ מהדרכה מקטע של התנשאות אלא מיאוש, ממש יאוש שומדבר לא מעניין אותי ברמה שאני ארצה לעסוק בו שנתיים והחרדה שלי מעבודה משרדית היא ממשית אני לומדת קולנוע בהיקף של 10 יחידות אבל ויתרתי על כל הנושא של יחידות הסרטה כי הבנתי שאני פשוט לא אצליח לעבוד במשרד לשבת מול המסך... בנתיים הבחורות שדיברתי איתן שמשרתות בצבא שהסבירו לי על התפקיד שלהן מה שהכי "עשה לי את זה" או דיבר אליי זה הדרכה לא משנה לי מה בתכלס
 

ofer16

New member
אין לא יכול

ויש המון תפקידים בצה"ל שהם לא זה ולא זה. אם נשאיר את תפקידי הלחימה לבנות בצד, נשארים עם המון תפקידים שלא מערבים נייר (חוץ מנייר טואלט), מחשב, או תחת. די אם אזכיר את מודיעין אלקטרוני מוטס, חניכת פרחי טיס, תפקידי מבצעים ופיקוח למיניהם, או נהיגה, כדי להראות שיש עוד מספר תחומים שהצבא יכול להציע לך מלבד הדרכה. תפתחי את הראש לדברים חדשים, כי לא בטוח שתקבלי מה שאת רוצה.
 

ofer16

New member
אגב,

מלבד הדרכת יח"ש, ניתן לצאת להדרכה כמעט מכל תפקיד בצה"ל.
 

Butza

New member
אני מכירה את התחומים האלה

בפרט אלה שהזכרת אבל לא, זו לא מי שאני סורי אבל זה נראה לי לגיטימי לשמור על ה"אני" שלי גם כשאני בצבא
 
את יכולה להיות עצמך

ולבטא את עצמך השאלה היא איך את מקבלת את זה. ואת על פי הגישה הנוכחית שלך הולכת לסבול בצבא, ולא כי רע שם או קשה ולא בגלל האנשים אלא רק בגלל עצמך. בגלל שאת לא מוכנה להפתח לדברים חדשים ולנסות דברים חדשים ולהביא את עצמך למקסימום בתפקידים השונים. וזו טעות, תשמעי למישהי עם קצת נסיון חיים, לא הרבה.
 

Butza

New member
את טועה ממש,

אין לי שום כוונות לסבול בצבא... אם אני אפול על תפקיד חרא או סתם תפקיד שלא עניין אותי ואני אצטרך לעשות אותו אחרי שהתמיינתי ולא הצלחתי אז אני אעשה אין לי המון ברירות אבל אני פשוט רוצה לדעת שעשיתי כל מה שאני יכולה כדי לקבל מה שאני רוצה.
 

izzy88

New member
תראי...

את יכולה להציק להם בלשכה ולעשות בלגאנים, אבל יש סיכוי שלא תקבלי את זה, הכי טוב זה שלא תבואי בראש קטן. גם אני חושבת שבסך הכל פקידה זה לא אני, ואני עכשיו קיבלתי מיונים לדברים שאני רוצה (להקה ותפקידי לחימה), אבל זה לא מבטיח לי שאני אהיה בהם. גם תפקיד משרדי הוא תפקיד חשוב, כי תמיד צריך את מי שמאחורה, אפשר לומר שהתפקידים המשרדיים הם יותר המוח בצה"ל והלחימה והדרכה זאת העבודה השחורה, אבל לדעתי שניהם חשובים באותה מידה. אז תפסיקי להיות ראש קטן, כי ככה לא תגיעי רחוק. תתחילי להפתח לאפשרויות אחרות ותראי איך דברים ילכו לך ופתאום תמצאי משהו שכ"כ מתאים לך שלא תאמיני שלא רצית אותו או לא חשבת לכיוון שלו קודם. אני חותמת לך על זה
 

PureTone B

New member
קיבלתי מיון ללחימה יבשתית

זו הייתי אפשרות שנייה שלי. אפשרות ראשונה הייתה מדסי"ת. אני ממש נמנעת מלשרת 3 שנים בצבא. ללכת למיונים? עוד ישלחו לי מיון למדסי"ת או שהם לא שולחים כי הם פשוט לא צריכים ואני יכולה להגיד לזה להתראות? אני בכל מקרה ילך למיונים אז שאלתי היא מה עושים במיונים האלה... למה להתכונן. תודה רבה, בר.
 

מורררצי

New member
כל-כך מזדהה איתך...

גם האפשרות הראשונה שלי הייתה מדסי"ת והלחימה הייתה אפשרות שלישית ובכל זאת קיבלתי.. אני באותה התלבטות כמו שלך.. \= מה התאריך של המיון שלך?
 

PureTone B

New member
תאריך השמיון שלי

10/1/2006 בשעה 3. אני מתערבת שגם לך :) אני לא בהתלבטות ללכת... אני חושבת שאני אלך... אני פשוט לא רוצה את זה חח...
 
למעלה