על אורה

isaacl

New member
מתבייש לומר

אבל אני לא בטוח. נדמה לי שזה נקרא אשטנגא או משהו כזה?
 

chataka

New member
תהנה.

ראיית הילות ועוד כהנה כישורים על טבעיים שמתפתחים ברמות גבוהות של תרגול, קשורים למצב המבנה האנרגטי של האדם. לא רואה איך layman שעומד על הראש יתחיל לראות הילות, מצד שני יתכן שזו תנוחה שפועלת ספציפית על מרידיאן או צ'אקרה שקשורה לסידהי הנ"ל. היוגים שמים מבטחם בתרגול מתמיד (וסיזיפי) אז אולי בעוד כמה עשורים או גילגולים. אני זוכרת הודעה צינית שלך בנושא זה משירשור אחר, לכן התפלאתי על השאלה שלך.לא הבנתי אם היא שאלה כנה או שאתה מנסה לגבות אמונה קיימת. כדי לחסוך את הדיון חסר הפואנטה שעשוי להתפתח- הנה מספר שאלות מנחות וגם רטוריות שמסכמות את דעותיי בנושא: יצא לך לראות פעם מלאכים? אם לא- האם זה אומר שהם אינם קיימים? או שהם דמויות שיוריות? אם אינך יכול להוכיח או להפריך- האם התקיימותם מותנית באמונתך? האם לדעתך אברהם ויעקב חוו דיסאינהביציה של הרשתית? או אולי התקף פסיכוטי? אם כן- האם זה סותר את האמת המגולמת בתורה? יצחק- אני מקווה שהדחיסות הזאת לא תגרום לך לחשוב שהתעצבנתי עליך או משהו, חלילה וחס. יאללה, אני חוזרת לגאומטריות רדיקליות שבוע טוב לכולם
 

Rounin

New member
הדם עובר לראש -> מתחילים להזות !

אז אולי בדרך אחרת !
 
למעלה