עלויות משלוח

  • פותח הנושא ush2
  • פורסם בתאריך

ush2

New member
עלויות משלוח

שלום לכם חברים
אני מתענין לגבי כמה יעלה לי בערך לשלם לדואר או למכס,בעבור משלוח של עדשת מצלמה שעלותה בסך 300 דולר,ושאין לגביה עלויות מכס כלשהן כפי שמצוין בדף המכירה באיביי. המשלוח הוא מסוג: FREE Expedited Int'l Shipping

תודה רבה לכם וחג שמח
 

ush2

New member
נוצר מצב לא הכי הוגן

תודה,רבה להסברים ולקישורים,
נוצר מצב לא הכי הוגן,שהלקוח הסופי לא יודע בדיוק כמה הוא אמור לשלם על המשלוח
 

shayki2

New member
תשאל את המוכר איך הוא שולח

האם דרך משלוח רגיל בדואר או דרך חברת שליחויות.
 
למעלה