עלויות משלוח
שלום לכם חברים
אני מתענין לגבי כמה יעלה לי בערך לשלם לדואר או למכס,בעבור משלוח של עדשת מצלמה שעלותה בסך 300 דולר,ושאין לגביה עלויות מכס כלשהן כפי שמצוין בדף המכירה באיביי. המשלוח הוא מסוג: FREE Expedited Int'l Shipping
תודה רבה לכם וחג שמח