עיתונים מיוני 1944

תמירK

New member
עיתונים מיוני 1944

שלום לכם ברשותי עיתונים "משמר" ו "הבקר" מיום 25.6.1944 וגם עיתון "דבר" מיום 27.6.1944 אשמח לקבל את עזרתכם מה ערכם של עותקים אלו ואיזהו השימוש הראוי לעשות בהם. יש לציין כי העיתונים נשתמרו יפה מאוד והם קריאים. תודות תמיר
 

berlinale

New member
משובה מאוד לא מוסמכת

תסרוק ותעלה לאינטרנט ברזולוציה גבוהה. לי זה נראה מאוד מעניין לקרוא דברים כאלה. אפשרות אחרת היא לתרום לספריה בתנאי שהיא תעשה זאת. לא יודעת אם יש ערך כספי. אם היה לי מושג בדברים כאלה, הייתי ארקדי גיידאמק, ולא יושבת על הפורומים בתפוז.
 

טשאפק

New member
נראה לי שאין לזה ערך רב

גם אצלנו יש כמה עיתונים ישנים משנות הארבעים. (מאירועים כמו כ"ט בנובמבר, ה"א באייר, הבחירות הראשונות לכנסת, וגם סתם גיליונות). ואני בטוח שרבים אחרים שמרו גיליונות עיתון. עשינו לעיתונים ציפוי ניילון כדי לשמר אותם.
 

Fkl0ster

New member
אודה אם תוכל לסרוק שנית כך שהכתב

יהיה קריא, יהיה מעניין לעבור על הכתבות בשלמותן. כבר יצא לי לקרוא כתבה מזמן המלחמה שכותרתה משעשעת - משהו בסגנון: "רובוטים מעופפים תוקפים את לונדון". הכוונה הייתה, כמובן, ל-V1 שהגרמנים ירו לעבר העיר וסביבותיה!
 

תמירK

New member
תודה על התגובה2

ראשיתמראש לא סקרתי כי עם צילמתי, האיכות היא להתרשמות כללית ביותר, רוצא לומר: אלו העיתונים שבירשותי... נראה לי כי אף בעיתונים אלו מצויה כותרת דומה למה שסיפרת כאן בדבר "רובוטים מעופפים" וזה הכן משעשע. טרם נודע עם לחומר ערך כלכלי ולכן לא הוכל להשיבך בחיוב. תודה על התגובה תמיר
 
למעלה