קפצתי לביקור
New member
עיתון
עיתון
הציעו לי לעשות מנוי לעיתון ומה יש לקרוא שם ברוך השם יש המון רכילויות, פוליטיקה, ספורט וענייני בלאגן כך כל בוקר יושב אני ומעלעל בו מן הסתם עובר על כל דף ודף (חוץ ממדור כלכלה) ורואה איזה ``יופי`` (חרא) של מדינה אלימות חוגגת ברחוב ואלו שיושבים שם על הכסא לא עושים כלום - מה הם חושבים שזה טוב?? ומה שקוראת עיני מתחיל להיות שגרתי ומזעזע אחד בגופו של השני בלי רשות נוגע אחד רצה להגיע בשלום הביתה אך בדרך נרצח אדם לאדם אויב במקום אח לאח בני נוער שבאים לבית הספר בשביל לפתוח דוכן לסמים תגידו אנחנו עם סגולה או כיתר שאר העמים??? עם סגולה? - אולי על הנייר אז כדאי לנו להתעורר ולפני שיהיה מאוחר וגם הבוקר כבכל בוקר אחר פתחתי עיתון ובעיתון של יום שישי אתם יודעים אפשר לקרוא המון עברתי דף דף ומה אני אגיד לכם אין כל חדש לקחתי את הכותרת חיפשתי לי איזה כתבה בשביל נחמה אך מדף לדף רק חוזרת התמונה דף ראשון פוליטיקה, דף שני על מטוס שנאלץ לנחות בטהרן תגידו לי חשבתם פעם על המילים ידיעות אחרונות - אולי זה סוף העולם? כל יום במדינה הזאת שובתים במקום אחר תגידו מתי כל הברדק במדינה הזאת ייגמר? ובדף אחר עוד הרוגים בתאונות דרכים בגלל שלא נותנים זכות קדימה ואחד את השני חותכים ובדף אחר נפרדים לשלום ממי שכבר איננו חי אני קורא את כל השטויות שכתוב ב ובא לי לצעוק דייייייייייי מחפש מחפש עדין לא מצאתי נחמדה, מדף לדף שוב אותה התמונה והנה דף אחד לפני הסוף הגעתי למנוחה ולנחלה בדמותה של קבוצה צהובה שאולי אהודה כמעט על כל המדינה לפחות בדבר הזה מצאתי לי נחמה מכבי תא` ניצחה באירופה, אבל מה גם פה לא שונה התמונה.... עובר עוד דף וקורא על איזה נער שרצה ל``עבוד`` באגד וגנב אוטובוס איזה אומץ יש לו לעשות כזה דבר בלי טיפה של היסוס קורא וכל מה שקורא פשוט מזעזע, לחשוב שכל זה קורה לנו בארץ המובטחת זו ארץ מובטחת זו ארץ ששווה לתחת!!! ומישהו פעם אמר הבטחתם יונה עלה של זית הבטחתם שלום בבית ובבית איזה שלום יש רק מאבק תגידו לי אתם מישהו יודע אולי מתי יגמר כאן הברדק???? ***********שבת שלום ובוקר טוב לכולם**************(קפצתי לביקור)
עיתון
הציעו לי לעשות מנוי לעיתון ומה יש לקרוא שם ברוך השם יש המון רכילויות, פוליטיקה, ספורט וענייני בלאגן כך כל בוקר יושב אני ומעלעל בו מן הסתם עובר על כל דף ודף (חוץ ממדור כלכלה) ורואה איזה ``יופי`` (חרא) של מדינה אלימות חוגגת ברחוב ואלו שיושבים שם על הכסא לא עושים כלום - מה הם חושבים שזה טוב?? ומה שקוראת עיני מתחיל להיות שגרתי ומזעזע אחד בגופו של השני בלי רשות נוגע אחד רצה להגיע בשלום הביתה אך בדרך נרצח אדם לאדם אויב במקום אח לאח בני נוער שבאים לבית הספר בשביל לפתוח דוכן לסמים תגידו אנחנו עם סגולה או כיתר שאר העמים??? עם סגולה? - אולי על הנייר אז כדאי לנו להתעורר ולפני שיהיה מאוחר וגם הבוקר כבכל בוקר אחר פתחתי עיתון ובעיתון של יום שישי אתם יודעים אפשר לקרוא המון עברתי דף דף ומה אני אגיד לכם אין כל חדש לקחתי את הכותרת חיפשתי לי איזה כתבה בשביל נחמה אך מדף לדף רק חוזרת התמונה דף ראשון פוליטיקה, דף שני על מטוס שנאלץ לנחות בטהרן תגידו לי חשבתם פעם על המילים ידיעות אחרונות - אולי זה סוף העולם? כל יום במדינה הזאת שובתים במקום אחר תגידו מתי כל הברדק במדינה הזאת ייגמר? ובדף אחר עוד הרוגים בתאונות דרכים בגלל שלא נותנים זכות קדימה ואחד את השני חותכים ובדף אחר נפרדים לשלום ממי שכבר איננו חי אני קורא את כל השטויות שכתוב ב ובא לי לצעוק דייייייייייי מחפש מחפש עדין לא מצאתי נחמדה, מדף לדף שוב אותה התמונה והנה דף אחד לפני הסוף הגעתי למנוחה ולנחלה בדמותה של קבוצה צהובה שאולי אהודה כמעט על כל המדינה לפחות בדבר הזה מצאתי לי נחמה מכבי תא` ניצחה באירופה, אבל מה גם פה לא שונה התמונה.... עובר עוד דף וקורא על איזה נער שרצה ל``עבוד`` באגד וגנב אוטובוס איזה אומץ יש לו לעשות כזה דבר בלי טיפה של היסוס קורא וכל מה שקורא פשוט מזעזע, לחשוב שכל זה קורה לנו בארץ המובטחת זו ארץ מובטחת זו ארץ ששווה לתחת!!! ומישהו פעם אמר הבטחתם יונה עלה של זית הבטחתם שלום בבית ובבית איזה שלום יש רק מאבק תגידו לי אתם מישהו יודע אולי מתי יגמר כאן הברדק???? ***********שבת שלום ובוקר טוב לכולם**************(קפצתי לביקור)