עישון בשר ?? שאלת פיתחי באוויר במגגל העגול???

קלאמרי

New member
עישון בשר ?? שאלת פיתחי באוויר במגגל העגול???

שוב אני שואל אחרי שקיבלתי כמה תשובות בסיסיות לאחר ניסויי שעשיתי ללא הבשר, מדובר על המנגל העגול ,קודם כול שמתי פחמים הדלקתי חצי מהם הוספתי עליהם פחם כבוי ואת הכול סגרתי עם המכסה ופתחתי את הפתחים הכול בער כשעתיים והמנגל היה חם מאוד, למרות פתחי האיוורור הפחם שלא נידלק בהתחלה נישאר כבויי למחצה ולא בער למרות פתחי האוויר??? למה???. אולי סוג הפחם הגרוע הזה? כי הכול היה אמור להדלק ! זה רק ניסוי כי הבנתי פה שצריך להבעיר את כול הפחם. איך הוויסות אמור להעשות כניסת האוויר מלמטה צריך להיות פתוח לגמרי ולמעלה חצי או הפוך??.? או הכול פתוך?האם הוויסות אמור להשפיע על בעירת שריפת הגחלים????
 

yk11

New member
איך לעשן בשר

כל הפחם צריך להיות בוער, במצב של גחלים לוחשות. או שתדליק הכל בחוץ, או שתפעיל מאוורר פנימה לזמן מה או שגם הפחמים באיכות נמוכה. במתקן מאולתר כזה, קשה לווסת את הבעירה ואת כמות העשן. נסה בשיטת ניסוי וטעייה... ראה כאן הדרכה לגבי עישון בשר: www.meat-smoker.co.il
 

קאיין

New member
פתחי איוורור..

השאר את העליון פתוח במלואו ווסת את החום בעזרת הפתח התחתון. רצוי מאוד לשים כלי עם מים בפנים ,מעל או ליד הפחמים הבוערים, שיוסיף לחות לבשר ובמקביל יוריד וייצב את הטמפרטורה.
 
למעלה