עיר וירטואלית

קשמר

New member
עיר וירטואלית

יותר כמשחק מחשב... האם אתם תומכים ביצירת קהילה וירטואלית ע"י משחק ורצח וכו'.. הקישור לעיר
 
אתה מתכוון למשחק תפקידים?

מה זה משנה תומכים או לא? מי שזה מדבר אליו - יצטרף לקהילה וירטואלית כזו, ומי שלא - לא. ברוך הבא לפורום!
 

e-magine

New member
אם אתה מתכוון לשאול

מה דעתנו על משחקי תפקידים מקוונים שיש בהם אלמנט של אלימות קיצונית, אז מה שאני יכול להגיד לך הוא שבאופן כללי, אני בעד שיטת סיווג המשחקים לפי גילאים כפי שהיא נהוגה במשחקי מחשב. בוא נודה על האמת, כל רוב האלה שמשחקים במשחקי אלימות קשה הם לא באמת מעל גיל 18. במהלך העשורים האחרונים, עלו הרבה פעמים לדיון השאלות האם תכנים אלימים במדיה כגון טלוויזיה ואח"כ גם מדיה דיגיטלית מגבירים את האלימות בהתנהגות היומיומית. לא ידוע לי אם יש תשובה לכך. יש שטוענים שאותם תכנים עלימים מביאים ליצירת נורמות מוסריות פסולות ויש שטוענים שהתכנים והמשחקים האלימים הם דווקא שסתום ביטחון הכרחי להוצאת התוקפנות.
 
למעלה