אם אתה מתכוון לשאול
מה דעתנו על משחקי תפקידים מקוונים שיש בהם אלמנט של אלימות קיצונית, אז מה שאני יכול להגיד לך הוא שבאופן כללי, אני בעד שיטת סיווג המשחקים לפי גילאים כפי שהיא נהוגה במשחקי מחשב. בוא נודה על האמת, כל רוב האלה שמשחקים במשחקי אלימות קשה הם לא באמת מעל גיל 18. במהלך העשורים האחרונים, עלו הרבה פעמים לדיון השאלות האם תכנים אלימים במדיה כגון טלוויזיה ואח"כ גם מדיה דיגיטלית מגבירים את האלימות בהתנהגות היומיומית. לא ידוע לי אם יש תשובה לכך. יש שטוענים שאותם תכנים עלימים מביאים ליצירת נורמות מוסריות פסולות ויש שטוענים שהתכנים והמשחקים האלימים הם דווקא שסתום ביטחון הכרחי להוצאת התוקפנות.